eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryUsługa ubezpieczenia dla ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI TARNOGÓRSKICH Sp. z o.o. w podziale na części - PAKIET I, PAKIET II.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia dla
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI TARNOGÓRSKICH Sp. z o.o.
w podziale na części – PAKIET I, PAKIET II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI TARNOGÓRSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381486540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@znt-tg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.znt-tg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia dla
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI TARNOGÓRSKICH Sp. z o.o.
w podziale na części – PAKIET I, PAKIET II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b5fddf-8286-4ba1-be59-c5fdb6ab5a63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063652

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063652

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział VII
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063652 2. Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Po wysłaniu wiadomości do Zamawiającego” pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformazakupowa.pl w sekcji “Komunikaty”.
6. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
ROZDZIAŁ VIII
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl. Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Po wysłaniu wiadomości do Zamawiającego” pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana.
4. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformazakupowa.pl w sekcji “Komunikaty”.
5. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063652 gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, platformazakupowa.pl. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
c) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
/pozostała część tekstu w rozdziale VIII SWZ/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXIX – RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.
2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem: iod-znt@znt-tg.pl
3. Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących na podstawie art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawy Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
9. Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:
a) prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
/pozostała część tekstu w rozdziale XXIX/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2025/ZNT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług ubezpieczenia
w zakresie określonym w dwóch poniższych Pakietach:
PAKIET I - Ubezpieczenie mienia obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
1. Ubezpieczenie mienia od zdarzeń losowych, w tym ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,
2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadania mienia ZNT Sp. z o.o.
4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządców nieruchomości na warunkach Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. 2019 poz. 802 ze zm.)
5. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej – ubezpieczenie nadwyżkowe do polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66519200-3 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych

66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XVII – OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu i określonych w SWZ.
2. Przy wyborze oferty, w odniesieniu do każdego Pakietu, Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert: ,
Cena: 80%
Warunki ubezpieczenia: 20%
3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 2 kryteria będą liczone dla każdego Pakietu osobno. Wartość punktowa będzie określona do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 Pzp Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, którymi są:
1) przedmiot ubezpieczenia,
2) zakres ubezpieczenia,
3) ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy,
4) rodzaj ubezpieczenia,
5) okresy ubezpieczenia,
6) system ustalenia sum ubezpieczenia,
7) zasady likwidacji szkód,
8) pozostałe postanowienia odnoszące się m.in. do bieżącej obsługi umowy ubezpieczenia, obowiązków stron umowy ubezpieczenia wynikających z zawartej umowy ubezpieczenia, spełniając w ten sposób wymóg niezbędny do nadania kryterium ceny wagi przekraczającej 60%.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia opierają się także na specjalnych postanowieniach i klauzulach brokerskich.
5. Przyznanie punktów dla PAKIETU I
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą punktową ocenę łączną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych w kryterium Cena oraz punktów uzyskanych kryterium Warunki ubezpieczenia.
Oceny zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Wzór: O (ocena) = C (cena ) + WU (warunki ubezpieczenia)
Kryterium wyboru - cena
Oferty w zakresie kryterium Cena będą oceniane na podstawie ceny podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena oferty w zakresie kryterium ceny zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem wzoru:
C =najniższa oferowana cena spośród rozpatrywanych ofert
x 100 pkt. x 80%
cena ocenianej oferty
przy czym 1% = 1 pkt
Kryterium wyboru – warunki ubezpieczenia
Oferty w zakresie kryterium Warunki ubezpieczenia będą oceniane w oparciu o uwzględnienie w ofercie klauzul fakultatywnych. Za przyjęcie poszczególnych klauzul fakultatywnych przyznane zostaną odpowiednio punkty:
PAKIET I Klauzule fakultatywne Punktacja
1. Klauzula uprzątnięcia pozostałości po szkodzie – zwiększenie limitu do 1 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia 20
2. Klauzula automatycznego odtworzenia limitów podlegających wyczerpaniu 10
3. Klauzula przepięć – zwiększenie limitu do 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia 20
4. Klauzula katastrofy budowlanej – zwiększenie limitu do 5 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia 20
5. Klauzula wężykowa do odpowiedzialności cywilnej 20
6. Klauzula dedykowanego likwidatora do szkód w mieniu 5
7. Klauzula dedykowanego likwidatora do roszczeń z odpowiedzialności cywilnej 5
Ocena oferty w zakresie kryterium warunki ubezpieczenia zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem wzoru:
WU =łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę
za wprowadzenie klauzul fakultatywnych
x 100 pkt. X 20%
100 pkt. (maksymalna ilość punktów do uzyskania)
przy czym 1% = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę usług ubezpieczenia
w zakresie określonym w dwóch poniższych Pakietach:
PAKIET II - Ubezpieczenie pojazdów obejmuje następujące rodzaje ubezpieczeń:
1. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów określone ustawą z dnia 22 maja 2003r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2500, z 2024 r. poz. 1565 ze zm.),
2. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów
3. Ubezpieczenie Autocasco za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz w wyposażeniu pojazdów,
4. Ubezpieczenie Assistance
5. Ubezpieczenie szyb.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa Pakiety. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby pakietów, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w ZAŁĄCZNIKU NR 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F do SWZ. W Załącznikach tych Zamawiający określił wymagane warunki ubezpieczenia oraz dane do oceny ryzyka. Wykonawca nie może w żaden sposób zmienić wymaganej treści warunków ubezpieczenia także poprzez wprowadzenie limitów odpowiedzialności, bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań warunkowych lub alternatywnych, czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66519200-3 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych

66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XVII – OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu i określonych w SWZ.
2. Przy wyborze oferty, w odniesieniu do każdego Pakietu, Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena: 80%
Warunki ubezpieczenia: 20%
3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 2 kryteria będą liczone dla każdego Pakietu osobno. Wartość punktowa będzie określona do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 Pzp Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, którymi są:
1) przedmiot ubezpieczenia,
2) zakres ubezpieczenia,
3) ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy,
4) rodzaj ubezpieczenia,
5) okresy ubezpieczenia,
6) system ustalenia sum ubezpieczenia,
7) zasady likwidacji szkód,
8) pozostałe postanowienia odnoszące się m.in. do bieżącej obsługi umowy ubezpieczenia, obowiązków stron umowy ubezpieczenia wynikających z zawartej umowy ubezpieczenia, spełniając w ten sposób wymóg niezbędny do nadania kryterium ceny wagi przekraczającej 60%.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia opierają się także na specjalnych postanowieniach i klauzulach brokerskich.
6. Przyznanie punktów dla PAKIETU IIZa najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą punktową ocenę łączną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych w kryterium Cena oraz punktów uzyskanych w kryterium Warunki ubezpieczenia. Oceny zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Wzór: O (ocena) = C (cena ) + WU (warunki ubezpieczenia)
Kryterium wyboru - cena
Oferty w zakresie kryterium Cena będą oceniane na podstawie ceny podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ocena oferty w zakresie kryterium ceny zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem wzoru:
C =najniższa oferowana cena spośród rozpatrywanych ofert
x 100 pkt. x 80% cena ocenianej oferty
przy czym 1% = 1 pkt
Kryterium wyboru – warunki ubezpieczenia
Oferty w zakresie kryterium Warunki ubezpieczenia będą oceniane w oparciu o uwzględnienie w ofercie klauzul fakultatywnych. Za przyjęcie poszczególnych klauzul fakultatywnych przyznane zostaną odpowiednio punkty:
PAKIET II
Klauzule fakultatywne Punktacja
1. Klauzula samolikwidacji 20
2. Klauzula holowania pojazdu – zwiększenie limitu km. w ASS 20
3. Klauzula szkody powstałe podczas kierowania pojazdem przez pracownika w stanie nietrzeźwości lub braku uprawnień do kierowania ubezpieczonym pojazdem 20
4. Klauzula terminu dokonania oględzin 20
5. Klauzula szkód w ogumieniu 20
Ocena oferty w zakresie kryterium warunki ubezpieczenia zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem wzoru:
WU = łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę
za wprowadzenie klauzul fakultatywnych x 100 pkt. X 20%
za wprowadzenie klauzul fakultatywnych 100 pkt.
(maksymalna ilość punktów do uzyskania przy czym 1% = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ROZDZIAŁ X – WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt. 2 oraz art. 114 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, czyli posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 838, 1565 ze zm.) w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ
2) Formularz cenowy – załącznik nr 2A lub/i 2B do SWZ
3) Ogólne warunki ubezpieczenia ryzyk objętych przedmiotem zamówienia,
4) Kartę produktu ubezpieczenia – dokument zawierający informacje o oferowanym produkcie ubezpieczeniowym,
5) Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,
6) Pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę w imieniu Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty pełnomocnictwo obejmujące swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty i podpisania umowy,
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
8) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
9) Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838 ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) - zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Zezwolenie to przekazuje się w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zezwolenie, o którym mowa powyżej zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektroniczny, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
/pozostała część tekstu znajduje się w rozdziale XI SWZ/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 i art. 114 pkt. 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.
1) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
2) Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające o brak podstaw wykluczenia z Postępowania oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają oświadczenie, że nie zachodzą wobec nich przesłanki skutkujące wykluczeniem z postepowania.
3. Wzór oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 powyżej, stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 8 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1063652

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z Postępowania Zamawiający wyklucza się także Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym punkcie. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.