Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110558/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE CZARNKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004612071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3
1.5.2.) Miejscowość: Czarnków
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 67 253 02 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus.ugczarnkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.ugczarnkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a6e6d50-bda6-442f-b070-ff9ea8c563fd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6e6d50-bda6-442f-b070-ff9ea8c563fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: Paleta Pokoleń - kompleksowy system usług społecznych w gminie Czarnków współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW), Priorytetu 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym, Działania 6.13 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/CUS/PZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czas realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej iż 01.03.2025) do 2025-12-31
Łączna liczba godzin usługi: 1440 godzin. Liczba godzin została zaplanowana wg założenia, że usługą asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością zostanie objętych 4 osoby (rodziny), przy czym każda z osób (rodzin) otrzyma średniomiesięcznie 30 – 36 godzin wsparcia. Liczba godzin wsparcia na jedną osobę (rodzinę) może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb rodziny.
Wskazana liczba godzin jest wielkością szacunkową opierającą się o ww. założenia i możliwą do realizacji w ramach przedmiotowego Zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin realizowanych w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby godzin w okresie realizacji zamówienia o nie więcej niż 20% wskazanej powyżej wartości lub zmniejszenia liczby godzin w trakcie realizacji zamówienia, jednak o nie więcej niż 30 % wskazanej powyżej wartości.
Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie – w miejscu zamieszkania osoby (rodziny) objętej usługą asystencką. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu.
Czas realizacji usługi: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w godzinach: 8:00 - 20:00.
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej tj. usługi objęcia opieką nad osobą niepełnosprawną potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (udzielanie pomocy i organizowanie wsparcia osobie niepełnosprawnej) - w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zależności od potrzeb osoby z niepełnosprawnością usługa może obejmować też opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych. Usługa jest skierowana do osób z niepełnosprawnością, w szczególności do osób o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, z niepełnosprawnością sprzężoną lub z niepełnosprawnością intelektualną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie przed upływem terminu składania ofert.Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 256 ustawy PZP wskazujący, że Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W prowadzonym postepowaniu Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia:
Czas realizacji usługi: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w godzinach: 8:00 - 20:00.
W prowadzonym postępowaniu celowym jest wykonywanie przedmiotowych usług od poniedziałku do niedzieli (z wyłączeniem świąt), w godzinach: 8:00 - 20:00.
W takim wypadku po rozstrzygnięciu postpowaniu Zamawiający nie miałby możliwości zawarcia umowy, która nie byłby obarczona wadą i mogłaby skutkować powstaniem podstaw do unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa oleju napędowego
- Budowa drogi gminnej w Kuźnicy Czarnkowskiej - ul. Różana, Pocztowa, Parkowa, Akacjowa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku magazynowego na ul. Przemysłowej 4 na cele rekreacyjne
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Usługi opiekuńcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- "PAKIETY MEDYCZNE DLA PRACOWNIKÓW URBIS SP. Z O. O. ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.