eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 69 kart podarunkowych na potrzeby projektów "Szkoła międzypokoleniowa" i programu "Ogólnopolska Sieć Edukacyjna" (OSE)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 69 kart podarunkowych na potrzeby projektów "Szkoła międzypokoleniowa" i programu „Ogólnopolska Sieć Edukacyjna” (OSE)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nask.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 69 kart podarunkowych na potrzeby projektów "Szkoła międzypokoleniowa" i programu „Ogólnopolska Sieć Edukacyjna” (OSE)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe73dc3-f8af-46e2-8242-4a625733f475

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZOSE.2611.5.2025.42.PKD[OSE2025][SZMP]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 69 personalizowanych (wg dwóch projektów graficznych) kart podarunkowych, do wykorzystania na zakup materiałów i/lub usług edukacyjnych w placówkach handlowo-usługowych oraz internetowych, o wartości 2000 zł każda, wraz z personalizowanymi (wg dwóch projektów graficznych) kopertami oraz dostarczenie ich do Zamawiającego na wskazany adres w Warszawie. Wykonawca przygotuje projekty graficzne na podstawie logotypów dostarczonych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) zawarty jest w jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ oraz we Wzorze Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ (dalej: Wzór Umowy lub Umowa).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22320000-9 - Karty okolicznościowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

II. Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone:
Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, informuje o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone:
EDENRED Polska Sp. z o.o., ul. Inflancka 4B budynek C, 00-189 Warszawa, NIP: 664-10-03-662.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i pkt 6) ustawy Pzp.
Art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jest niezgodna z przepisami ustawy”
Art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”

Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z Rozdziałem X ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako „SWZ”):
„3. Ofertę Wykonawca sporządza pod rygorem nieważności postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.

Dodatkowo, Zamawiający w SWZ w Rozdziale X ust. 14 pkt 1) umieścił instrukcję dla Wykonawców, zgodnie z którą:
„1) Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” / „Załącznik zawiera dane osobowe”


Pliki przesłane przez Wykonawcę, w tym załącznik nr 2 do SWZ- formularz oferty nie zostały przez niego podpisane. Tym samym, z uwagi na brak złożenia przez Wykonawcę podpisu na treści oferty jest ona niezgodna z przepisami ustawy Pzp podlega odrzuceniu, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy oraz art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, gdyż nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.