Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509564/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2941b070-8124-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.39.2022.LT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144894,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i zmian decyzji o warunkach zabudowy, dla miejscowości: Bezrzecze, Dobra, Buk, Łęgi, Rzędziny, Stolec, Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce w zakresie:a) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
b) wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których zostały zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych inwestora,
c) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
d) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
e) zmiany sposobu użytkowania lokali mieszkalnych na usługę,
f) budynków w zabudowie zagrodowej,
g) budynków gospodarczych, wiat, garaży, budynków rekreacji indywidualnej,
h) małej architektury
i) budowli,
j) tymczasowych obiektów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 94710 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i zmian w/w decyzji w zakresie:a) budownictwa zamieszkania zbiorowego,
b) obiektów sportowych,
c) obiektów sakralnych,
d) budynków użyteczności publicznej,
e) budynków przemysłu, rzemiosła, usług, handlu,
f) infrastruktury technicznej,
w Gminie Dobra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 50184 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOSSO Pracownia Projektowa Marta Krysztofiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541947318
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Warcisława I 26c/14
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-667
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOSSO PRACOWNIA PROJEKTOWA MARTA KRYSZTOFIAK
jakie przetargi wygrała firma
BOSSO PRACOWNIA PROJEKTOWA MARTA KRYSZTOFIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50184 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe mgr inż. arch. Agata Wierzchowska-Kustosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551494959
7.3.3) Ulica: ul. Nieduża 4/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-531
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PROJEKTOWE AGATA WIERZCHOWSKA-KUSTOSZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PROJEKTOWE AGATA WIERZCHOWSKA-KUSTOSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI DOBRA
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2025 roku
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Piekoszów"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gozdowo
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Zaleszany
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.