Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER, ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97dec03b-a505-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy części zamiennych do pojazdów ogólnego przeznaczenia i silników do nich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/WOG/D/Samoch./22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144538,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 90363,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 38223,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki ZIŁ na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3
- w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.
4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.
5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.
6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 15952,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87952,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110339,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87952,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092346250
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 74C
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSTECH" MICHAŁ HELM JOANNA HELM SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSTECH" MICHAŁ HELM JOANNA HELM SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87952,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37366,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54107,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37366,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTORPOL Sławomir Falkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390338805
7.3.3) Ulica: Traugutta 2
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" MOTORPOL " SŁAWOMIR FALKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
" MOTORPOL " SŁAWOMIR FALKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37366,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19725,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32770,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19725,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. "KAZAMOT-BIS" s.c. Grzegorz Kamiński i s-ka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092909670
7.3.3) Ulica: Kopernika 18A
7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 86-050
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19725,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.