eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Korlino



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122745 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korlino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Korlino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc3cd18-af1c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002212/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w m. Korlino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048788/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej
w m. Korlino”.
2. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Korlino o łącznej długości 760 m na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym 293, 324 obręb ewidencyjny Korlino.
3. Aktualnie nawierzchnia przedmiotowej drogi wykonana jest częściowo z brukowca, kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz gruntowa. Zakres robót objętych zamówieniem został określony na rysunku 1 projektu zagospodarowania terenu dokumentacji projektowej od ok. km 0+038 (początek dz. nr 293) do km. 0+333 oraz załączniku graficznym nr 1 (mapka poglądowa z zakresem).
4. W ramach zadania należy wykonać:
1) Usunięcie (wycinka) istniejących drzew wraz z karpinami w ilości 18 szt. oraz wykonanie cięć pielęgnacyjnych w koniecznym zakresie;
2) roboty ziemne;
3) oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów z zalegającego namułu wraz z profilowaniem skarp i usunięciem zakrzaczeń;
4) wykonanie warstw konstrukcyjnych;
5) wykonanie jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie pochodzącego
z kruszenia skały litej szer. 3 m i długości łącznej ca. 363 m wraz z warstwą odsączającą z piasku grubego gr. 10 cm zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym na odcinkach wskazanych na załączniku graficznym nr 1
6) wykonanie nawierzchni o zmiennej szerokości jezdni 2,5m; 3,0m; 4,0 m z betonu asfaltowego – gr. 4 cm warstwa ścieralna AC 11S 50/70, gr. 5 cm warstwa wiążąca AC 16W 35/50; dodatkowo należy wykonać odcinek ca. 85 m o nawierzchni z betonu asfaltowego zgodnie z przekrojem konstrukcyjnym dla nawierzchni z betonu asfaltowego zakres wskazano na załączniku graficznym
7) zjazdy do posesji wykonać w ilości i powierzchni zgodnie z PZT z betonu asfaltowego: gr. 4 cm warstwa ścieralna AC 11S 50/70, gr. 5 cm warstwa wiążąca AC 16W 35/50, 20 cm podbudowy zasadniczej – kruszywo łamane C90/3 stabilizowane mechanicznie gr 20 cm, 10 cm warstwy odcinającej z piasku grubego;
8) odwodnienie pasa drogowego za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren oraz do rowów przydrożnych;
9) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pochodzącego z kruszenia skały litej zgodnie z przekrojami konstrukcyjnym,
10) humusowanie i obsianie trawą poboczy,
11) montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 80x60 cm – wzór tablicy zostanie przekazany Wykonawcy w trakcie realizacji zadania,
12) nasadzenie 80 szt. drzew miododajnych gatunku klon jawor lub lipa szerokolistna lub wąskolistna – drzewa o wysokości co najmniej 1,5 m wraz z palikiem (podpórką) i taśmą podtrzymującą drzewo.
5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca sporządzi geodezyjny szkic tyczenia.
6. Urobek ziemny pochodzący z korytowania Wykonawca przewiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości ca. 7 km. w m. Bylica. Dodatkowo wysortowany (przesiany) brukowiec porozbiórkowy wykonawca shałduje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w m. Korlino.
7. W razie konieczności Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania nadzoru przyrodniczego (ornitologicznego) podczas prowadzonej wycinki drzew.
8. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych umożliwi przejazd pojazdów przez przebudowywany odcinek drogi.
9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych,
w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) Projekt budowlany pn. „Przebudowa drogi pod ciąg pieszo-jezdny z oświetleniem na odcinku drogi powiatowej nr 3726Z i drogi gminnej w miejscowości Korlino”,
2) Przekrój konstrukcyjny odcinka podlegającego przebudowie,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
4) Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny.
5) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
11. Elementy składowe przedmiotu zamówienia
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty zajęcia pasa drogowego, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia podbudowy dróg, zjazdów, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody
i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym szkic tyczenia, a także podatek VAT.
12. Wymagania techniczne
1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu
i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych
i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić certyfikaty i świadectwa jakości, atesty
lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia czasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez właściwy organ, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz niezbędnych dokumentów celem rozliczenia inwestycji z instytucją dofinansowującą zawierający szkic tyczenia, geodezję powykonawczą (przyjętą i zatwierdzoną przez ośrodek dokumentacji geodezyjnej) oraz wyniki badań: podłoża i nawierzchni w tym pomiarów równości poprzecznej i podłużnej podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej, cech fizyko-chemicznych warstw bitumicznych, zagęszczenia, nośności, wskaźników zagęszczenia wbudowanych warstw.
14. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598989,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989387,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598989 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romado-Brzeziński Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5892013338

7.3.4) Miejscowość: Sznurki

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598989,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.