Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00029007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf0a0981-1a7c-4629-a2d9-367777d8733b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/KPW/INFR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, na terenie:Część I Grupy Zabezpieczenia Gdańsk
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 18315,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, na terenie:Część II Sekcji Obsługi Infrastruktury Hel
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 14774,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, na terenie:Część III Sekcji Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie, Witomino, Pogórze
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 412853,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
- uwzględnieniem odwołania przez zamawiającego
- zamawiający wykonuje czynności zgodnie z żądaniem zawartym w odwołaniu tj.:
1) unieważnia czynności rozstrzygnięcia postępowania z dnia 4.02.2025 r.,
tj. uznania za najkorzystniejszą i wyboru oferty TOI TOI Sp. z o. o., ul. Płochocińska 29, 03-044 Warszawa;
2) odrzuca ofertę TOI TOI Sp. z o.o., ul. Płochocińska 29, 03-044 Warszawa, z uwagi na fakt, iż zawiera rażąco niską cenę (podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp).
- unieważnienia postępowanie w części III na podstawie art. 255 ust. 3)
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527002,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527002,85 PLN
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
- Wykonanie badań ferromagnetycznych wraz z oczyszczeniem dna z przeszkód na rzece Elbląg na odcinku P2 - Port w ramach projektu inwestycyjnego pn. Budowa drogi wodnej łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gd
- Usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni znajdujących się na terenie Bazy Oznakowania Nawigacyjnego w Gdańsku, ul. Pokładowa 9
- Wyk. rob. bud. dla zad. pn: "Dostosowanie SP. Nr 34 z Oddz. Int. im. Leonida Teligi w Gdyni wraz z zagospod. terenu, inf. tech. i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z niep."
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.