eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUsługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-101e6123-53b8-4d50-b444-c24265c71a6b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101e6123-53b8-4d50-b444-c24265c71a6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622609

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.88.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Utrzymanie czystości w budynkach na terenie bazy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach.
Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i gospodarczych odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do 22:00.
Opis poszczególnych pomieszczeń wchodzących w zakres świadczonej usługi oraz częstotliwość sprzątania danej powierzchni zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Utrzymanie czystości pawilonu wejściowego, pawilonu akwarystyki oraz biura Palmiarni Miejskiej:
Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach Pawilonu wejściowego, Pawilonu akwarystyki oraz biura Palmiarni odbywać się będzie w godzinach zamknięcia Palmiarni i biur dla odwiedzających przez co najmniej 26 dni w miesiącu z wyłączeniem okresu przerwy technologicznej na przełomie czerwca i lipca trwającej około 3 tygodnie, z uwzględnieniem poniższych wytycznych:
a) biura, w godzinach od 15:00 do 19:00 w dniach od poniedziałku do piątku;
b) Pawilon wejściowy i Pawilon akwarystyki w godzinach od 19:00 do 21:00 codziennie, z wyłączeniem:
- dni, w których Palmiarnia jest nieczynna, tj. każdy poniedziałek;
- dni obejmujących okres przerwy technologicznej, tj. okres około 3 tygodni na przełomie czerwca i lipca.
Opis poszczególnych pomieszczeń wchodzących w zakres świadczonej usługi oraz częstotliwość sprzątania danej powierzchni zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 46740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Utrzymanie czystości na terenie Krytej pływalni Neptun:
Bieżące utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni Neptun zlokalizowanej przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach odbywać się będzie:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 22:00
- w soboty, niedziele i święta w godzinach 7:00 - 22:00
Opis poszczególnych pomieszczeń wchodzących w zakres świadczonej usługi oraz częstotliwość sprzątania danej powierzchni zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 317955,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Utrzymanie czystości na terenie Biura Zarządu Cmentarzy przy ul. Kozielskiej 120 w Gliwicach oraz na terenie Zakładu Pogrzebowego przy ul. Raciborskiej 12 w Gliwicach.
Bieżące utrzymanie czystości na terenie obiektu odbywać się będzie:
- od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 - 11:00 (budynek biura Zarządu Cmentarzy Komunalnych oraz budynek socjalny pracowników fizycznych – lokalizacja Gliwice, ul. Kozielska 120 )
- w piątek w godzinach 8:00 - 12:00 (Zakład Pogrzebowy – lokalizacja Gliwice, ul. Raciborska 12).
Opis poszczególnych pomieszczeń wchodzących w zakres świadczonej usługi oraz częstotliwość sprzątania danej powierzchni zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 36900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383754653

7.3.3) Ulica: Świętego Jana 11/4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-012

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.