Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085543/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00091309/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122871 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Strefa Kultury Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021907583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świdnicka 8B
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-067
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kowalska@strefakultury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strefakultury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strefakultury.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-716c1e84-cedc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081184/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów reklamowych z logotypami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085543/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288330,23 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław.2. Przedmiotem zamówienia w części 1 są elementy ubioru z nadrukiem:
a) bluza typu kangurka - 1500 szt.;
b) bluza klasyczna - 800 szt.;
c) koszulka z krótkim rękawem - wzór 1 - 1000 szt., wzór 2 - 300 szt.;
d) czapka z daszkiem - 400 szt.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18331000-8 - Koszulki
18443300-9 - Nakrycia głowy
4.5.5.) Wartość części: 165411,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław.2. Przedmiotem zamówienia w części 2 są tekstylia i gadżety z nadrukiem:
a) torba bawełniana z uchwytami - wzór 1 - 1000 szt., wzór 2 - 250 szt.;
b) komin poliestrowy - 310 szt.;
c) kubek ceramiczny - 300 szt.;
d) pendrive - 110 szt.;
e) powerbank - 510 szt.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18230000-0 - Odzież różna
18930000-7 - Worki i torby
32582000-6 - Nośniki danych
39221110-1 - Naczynia
39295200-8 - Parasole
4.5.5.) Wartość części: 74476,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław.2. Przedmiotem zamówienia w części 3 są skarpetki, szaliki i ręczniki tkane:
a) skarpetki - 1525 par;
b) szaliki - 1500 szt.;
c) ręczniki - 510 szt.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39514100-9 - Ręczniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18317000-4 - Skarpety
18420000-9 - Dodatki odzieżowe
4.5.5.) Wartość części: 87065,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych na potrzeby samorządowej instytucji kultury Strefa Kultury Wrocław.2. Przedmiotem zamówienia w części 4 są workoplecaki z nadrukiem w ilości 510 szt.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w tym załączniku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 9981,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sznura galowego typu WL
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Odzież różna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.