eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrojceOrganizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w Brojcach



Og³oszenie z dnia 2025-02-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w Brojcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W BROJCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000697337

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. D³uga 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brojce

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-304

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.brojce@brojce.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spbrojce.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w Brojcach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd0f7628-07d7-497a-a758-f43fe618cfa9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00122889

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079651/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w Brojcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Realizacja zamówienia jest wspó³finansowana przez UE w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI: a) w Czê¶ci 1 - Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wy³±czeniem infrastruktury) pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce; b) w Czê¶ci 2 - Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/brojce

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brojce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisane w Czê¶ci XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. informujê, i¿:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w Brojcach, ul. D³uga 19, 72-304 Brojce.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Szko³y Podstawowej w Brojcach mo¿liwy jest pod adresem email: iod@it-serwis.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji procesu nauczania na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, lub Art. 9
ust. 2 lit. a, b, - ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± mog³y byæ placówki o¶wiatowe, kuratorium, s³u¿ba zdrowia, O¶rodki Pomocy
Spo³ecznej, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne, Policja, Stra¿ Miejska, s±d.
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane bêd± przez okres przewidziany wg Rzeczowego Wykazy Akt.
6) posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym
momencie.
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora bêdzie
skutkowaæ brakiem mo¿liwo¶ci podjêcia dzia³añ w celu zatrudnienia lub wype³nienia obowi±zku edukacyjnego.
9) Pana/Pani dane nie bêd± poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
10) Administrator nie planuje dalej przetwarzaæ danych osobowych w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane.
11) Pani/Pana dane nie bêd± przekazane odbiorcy w pañstwie trzecim lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga organizacji wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w
Brojcach:
a) w Czê¶ci 1 dla dzieci uczêszczaj±cych do Oddzia³u Przedszkolnego, ul. D³uga 19 72-304 Brojce zgodnie z za³±cznikiem
nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w
ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z
wy³±czeniem infrastruktury), pn. "RÓWNY START - WIÊKSZE MO¯LIWO¦CI" - Gmina Brojce:
- do Szczecin (jednodniowa, jednokrotna)
- do Be³cznej (jednodniowa, jednokrotna)
- do Ko³obrzegu i Zieleniewa (jednodniowa, jednokrotna);

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24000 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowc±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji pilota wycieczki (ilo¶æ pilotowanych wycieczek szkolnych, D) –
waga kryterium 20%.
3) Aspekt spo³eczny (A) bêdzie rozpatrywane pod k±tem zatrudnienia lub oddelegowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej
osoby (lub osób), okre¶lonej w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp – w wymiarze co najmniej 0,25 pe³nego wymiaru czasu pracy – waga
kryterium 20%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji pilota wycieczki

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga organizacji wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szko³y Podstawowej w
Brojcach:
a) w Czê¶ci 2 dla dzieci i m³odzie¿y uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej w Brojcach, ul. D³uga 19 72-304 Brojce
zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w zwi±zku z realizacj± projektu wspó³finansowanego
przez Uniê Europejsk± w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Dzia³anie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa
Szko³a Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”:
- do Szczecin (jednodniowa, trzykrotna)
- do Bochni (trzydniowa, jednokrotna)
- do Trójmiasta (trzydniowa, jednokrotna)
- do Warszawy (trzydniowa, jednokrotna)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 171030 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowc±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji pilota wycieczki (ilo¶æ pilotowanych wycieczek szkolnych, D) –
waga kryterium 20%.
3) Aspekt spo³eczny (A) bêdzie rozpatrywane pod k±tem zatrudnienia lub oddelegowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej
osoby (lub osób), okre¶lonej w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp – w wymiarze co najmniej 0,25 pe³nego wymiaru czasu pracy – waga
kryterium 20%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pe³nienia funkcji pilota wycieczki

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt spo³eczny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który wyka¿e, ¿e posiada:
- aktualne uprawnienia organizatora turystyki i po¶rednika turystycznego wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 24
listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211 ze zm.) i
rozporz±dzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i
Przedsiêbiorców U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 518) poprzez
posiadanie odpowiedniego wpisu do w³a¶ciwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Po¶redników
prowadzonego przez stosownego Marsza³ka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie
odpowiedniego zezwolenia, je¿eli jest wymagane do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej wydanego w kraju siedziby
Wykonawcy;
- aktualne uprawnienia zgodne z ustaw± z dnia 6 sierpnia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze
zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:
W ramach Czê¶ci 1:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji pilota
wycieczki dla co najmniej 2 wycieczek szkolnych (jedno lub kilkudniowych) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w
tym okresie), zorganizowa³ i przeprowadzi³ co najmniej 2 wycieczki szkolne (jednodniowe) o ³±cznej liczbie uczestników
minimum 40 osób ka¿da;
UWAGA:
W przypadku us³ug wykonywanych nale¿y wykazaæ ilo¶æ zrealizowanych us³ug do dnia sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
W ramach Czê¶ci 2:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji pilota
wycieczki dla co najmniej 2 wycieczek szkolnych (kilkudniowych) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania
ofert,
b) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w
tym okresie), zorganizowa³ i przeprowadzi³ co najmniej 2 wycieczki szkolne (kilkudniowe) o ³±cznej liczbie uczestników
minimum 40 osób ka¿da;
UWAGA:
W przypadku us³ug wykonywanych nale¿y wykazaæ ilo¶æ zrealizowanych us³ug do dnia sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku
dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2)
wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru bêd±cego za³±cznikiem nr 5 do swz
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - wg wzoru bêd±cego za³±cznikiem nr 6 do swz;
4) aktualne uprawnienia organizatora turystyki i po¶rednika turystycznego wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 24 listopada
2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211 ze zm.) i rozporz±dzenia
Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiêbiorców
U³atwiaj±cych Nabywanie Powi±zanych Us³ug Turystycznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 518) poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu
do w³a¶ciwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Po¶redników prowadzonego przez stosownego Marsza³ka
Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, je¿eli jest wymagane do
prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy;
5) aktualne uprawnienia zgodne z ustaw± z dnia 6 sierpnia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
1. Zmiany umowy mog± nast±piæ w przypadku:
1) Strony s± uprawnione do dokonania zmian umowy o ³±cznej warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne oraz ni¿szej ni¿ 10%
warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy;
2) zw³oki w realizacji umowy - w zakresie zmian terminów realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla
Zamawiaj±cego lub jest konieczna w celu prawid³owej realizacji umowy, na warunkach okre¶lonych w § 6 ust. 1 lit. f umowy;
powy¿sza zmiana nie wy³±cza mo¿liwo¶ci naliczenia kar umownych zgodnie z § 10 umowy;
3) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu
umowy – w zakresie dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa;
4) w przypadku, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±,
nie móg³ przewidzieæ;
b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
5) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienie omy³ek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzoruj±cych wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa;
e) inne, które nie bêd± w sposób istotny ingerowaæ w przedmiot umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-07 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brojce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.