Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077325/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122909 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy worków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy worków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa75f926-c910-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042941/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy worków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077325/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/3/PN/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy worków dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Wł. Biegańskiego w Grudziądzu w ilościach i zgodnie z opisem zamieszczonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ
oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym Formularz cenowy.
3. Zamawiający określił w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4. Zaoferowany i dostarczony przedmiot powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania,
w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swojego przeznaczenia.
5. Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce.
6. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone
do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samych uwarunkowaniach, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczonej pozycji przedmiotu zamówienia ( o ile dotyczy).
7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy).
8. Dostarczone worki, wskazane w poz. 1,3,4,5 Formularza cenowego muszą posiadać nadruk
o następującej treści:
Kod odpadu
Nazwa Oddziału
REGON 870298738
Numer księgi przedmiotu leczniczego Wojewoda Kujawsko-Pomorski
04-000000002428
Data otwarcia
Data zamknięcia
Podpis
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt i ryzyko zapewnia transport, rozładunek na paletach typu ,,EURO” bądź paletach o identycznych rozmiarach i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia odpowiedniej liczby osób, wielkości transportu, przestrzegania przepisów bhp.
11. Miejsce realizacji zamówienia: Magazynu Gospodarczego Zamawiającego ul. Rydygiera 15/17
w Grudziądzu. Rozładunek na paletach typu ,,EURO” bądź paletach o identycznych rozmiarach bądź rozmiarach podobnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33922000-9 - Worki do przewozu zwłok
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672736,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAFOL Dariusz Janiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681189265
7.3.3) Ulica: Wiejska 15
7.3.4) Miejscowość: Grodziec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-580
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Remont odcinków dróg powiatowych metodą nakładki asfaltowej
- Zakup trzech pojazdów mechanicznych na potrzeby brygady remontowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp z o.o. w Grudziądzu
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce - Lisnowo
- Wycinka drzew i zakrzaczeń, zabiegi pielęgnacyjne drzew, przycięcie gałęzi, mielenie gałęzi- 8/2025
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja- sprawa 6/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.