Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071952/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122916 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wywozu odpadów komunalnych i segregowanych oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093208662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 261419921, 261419781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.michalska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ozjftc.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozjftc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wywozu odpadów komunalnych i segregowanych oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20f9a98-beba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007450/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wywozu odpadów komunalnych i segregowanych oraz odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 001/PP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278928,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 szczegółowo określona w załączniku nr 1 i 2a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 128557,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksów przy ulicy B. Potockiego 14 szczegółowo określona w załączniku nr 1 i 2b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 42565,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ulicy Szubińskiej 105 szczegółowo określona w załączniku nr 1 i 2c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 107805,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych (ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 3) wytwarzanych przez użytkowników kompleksu przy ulicy Szubińskiej 2 szczegółowo określona w załączniku nr 1 i 2d do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138842,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138842,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138842,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532559741
7.3.3) Ulica: ul. E. Petersona 22
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYGMINNY KOMPLEKS UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW PRONATURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138842,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45970,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45970,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45970,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953255741
7.3.3) Ulica: ul. E. Petersona 22
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45970,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116429,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116429,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116429,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532559741
7.3.3) Ulica: ul. E. Petersona 22
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYGMINNY KOMPLEKS UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW PRONATURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116429,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Zamawiający w trakcie badania i oceny ofert dokonał odrzucenia oferty, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) i pkt. 4) ustawy Pzp. Wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny złożyła osoba nieumocowana do ich składania, a przesłane, na wezwanie Zamawiającego, pełnomocnictwo zostało złożone w nieprawidłowej formie
i stanowi jedynie skan dokumentu. Dodatkowo dokument ten został podpisany przez pana Tomasza Krasińskiego, którego umocowanie do reprezentacji firmy również nie wynika
z Krajowego Rejestru Sądowego.
Zamawiający dokonał również odrzucenia kolejnej oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp. Zamawiający w Części XXI SWZ ust. 2 pkt. 2 lit. c) — e) postawił warunki dotyczący Części IV tj. żądał posiadania przez Wykonawcę uprawnień
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
a Wykonawca powołał się na podmiot trzeci w zakresie utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych. Zgodnie ze stanowiskiem wyrażonym w najnowszym Komentarzu Prawo Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych wymagany od Wykonawcy wpis do rejestru działalności regulowanej stanowią osobiste zdolności Wykonawcy i dlatego nie mogą być zastąpione zdolnościami podmiotu trzeciego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) 302429,76 zł.
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa sosów, zup, przypraw i miodu na rok 2025.
- Badanie ścieków surowych,oczyszczonych,wód opadowych , badanie wody ze studni głębinowych, pomiar statyczny, dynamiczny zwierciadła wody,sporządzenie sprawozdania zawierającego analizę.
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
- Dostawa aparatury i osprzętu światłowodowego dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.