eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Budowa ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem w miejscowo¶ci Granica w Gminie Micha³owice-I etap"



Og³oszenie z dnia 2023-03-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem w miejscowo¶ci Granica w Gminie Micha³owice-I etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem w miejscowo¶ci Granica w Gminie Micha³owice-I etap”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62539b5a-bc2d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00122978

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.21 Budowa ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem w miejscowo¶ci Granica - I etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62539b5a-bc2d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) W przypadku problemów technicznych u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem
telefonu (22) 458 77 99

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w
formacie .pdf.
b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie
PAdES,
b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
wewnêtrznego w formacie XAdES,
c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby
przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego.
4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty
podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP.
Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany.
W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w
formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf.
5) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu
osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w
serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych
osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie
dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr
Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej:
„Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja
Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen,
kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
- Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164
ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako
zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³
prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu
umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których
mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci,
o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem w miejscowo¶ci Granica na terenie gminy Micha³owice. Przedmiot zamówienia obejmuje budowê I etapu ¶cie¿ek pieszo-rowerowych wraz z o¶wietleniem na terenie dzia³ki nr ew. 101/6, 101/7, 101/9 w obrêbie Granica oraz dzia³ki nr 750 i 667/1 w obrêbie Nowa Wie¶ o d³ugo¶ci ok. 795 mb.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje poni¿szy zakres prac, m.in.:
1) roboty przygotowawcze;
2) zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej;
3) roboty ziemne w zakresie kszta³towania korpusu ¶cie¿ek pieszo-rowerowych;
4) przebudowê istniej±cego rowu poprzez wykonanie w nim przepustu;
5) budowê ¶cie¿ek pieszo-rowerowych o nawierzchni z mieszanki mineralno-epoksydowej (przepuszczalnej)
6) budowê o¶wietlenia,
7) zieleñ,
8) wykonanie i wyposa¿enie miejsc odpoczynku,
9) wykonanie elementów organizacji ruchu pieszych i rowerzystów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 7. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia podstawowego, na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
2) Zakres robót budowlanych objêtych zamówieniami „podobnymi” mo¿e dotyczyæ robót z zakresu: budowy ¶cie¿ki pieszo-rowerowej, o¶wietlenia, oznakowania, wykonanie zieleni w Granicy (II i III etap).
3) Zamówienia podobne zostan± udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych.
4) Zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu zamówienia podobnego.
5) Ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc±.
6) Udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci:

Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 500 000,00. z³,

b) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500.000,00. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 500.000,00. z³.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
1) co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie ¶cie¿ki pieszo-rowerowej wraz z o¶wietleniem o d³ugo¶ci co najmniej 0,5 km ka¿da z nich (dopuszcza siê wykazanie ¶cie¿ki pieszo-rowerowej i o¶wietlenia jako odrêbnych robót),
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.

b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalno¶ci;
a) min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ,
b) min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,

Informacje dodatkowe:
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
5) dysponowania sprzêtem:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
1. krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2. zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót- z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
Wykaz osób

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi z tabel± elementów scalonych opracowany przez Wykonawcê na podstawie przedmiarów;
2) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 – je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
4) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
5) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
6) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³,

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-21 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.