eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława GórnaObsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna na okres 2013 - 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Piława Górna: Obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna na okres 2013 - 2017
Numer ogłoszenia: 200122 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163680 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna, ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna na okres 2013 - 2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Piława Górna oraz jednostek organizacyjnych tj. 1.Urzędu Miasta w Piławie Górnej 2.Szkoły Podstawowej im. K.K. Baczyńskiego w Piławie Górnej 3.Gimnazjum im. Zesłańców Sybiru w Piławie Górnej 4.Przedszkola Publicznego w Piławie Górnej 5.Ośrodka Pomocy Społecznej w Piławie Górnej 6.Miejskiego Ośrodka Kultury w Piławie Górnej 7.Miejskiej Biblioteki Publicznej w Piławie Górnej Łączna ilość prowadzonych rachunków - 28 (8-podstawowych, 20-pomocniczych) Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Bieżąca obsługa bankowa Gminy Piława Górna oraz jej jednostek organizacyjnych w zakresie: a)Otwarcia i prowadzenia rachunków bieżących i pomocniczych Zamawiającego. b)Obsługi operacji finansowych budżetu Gminy na rachunkach Zamawiającego. c)Prowadzenia wszelkiego rodzaju rozliczeń pieniężnych pomiędzy rachunkami bieżącymi i pomocniczymi Zamawiającego. d)Realizacja przelewów przez Wykonawcę (obciążenie konta Zamawiającego) w danym dniu, złożonych przez Zamawiającego do godziny 1600. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym. e)Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych od osób trzecich na wszystkie rachunki bieżące i pomocnicze Zamawiającego. f)Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywania wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku, tj. Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. g)Wypłata świadczeń pieniężnych na podstawie dokumentów sporządzonych przez Zamawiającego. h) Odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą kapitalizowane w okresach miesięcznych i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca. i)Prowadzenie systemu importu masowych płatności - SIMP oraz jego obsługa. Zamawiający rozumie SIMP jako wpłaty w kasach banku i wykonywanie wszelkich księgowań płatności dokonywanych przez płatników. Dla każdego płatnika zostanie przyporządkowany indywidualny rachunek wirtualny. Opłata za płatności masowe obejmuje wpłatę w kasie banku, wszelkie księgowanie płatności dokonanych przez płatników oraz eksport danych w postaci raportu w formacie dostosowanym do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, tj. firmy Sputnik Software. Płatnik dokonujący wpłaty w kasie lub przelewem na rachunek SIMP nie poniesie żadnych kosztów. Opłaty z tytułu płatności masowych ponosi Zamawiający. System SIMP dotyczył będzie płatności masowych związanych z pobieraniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i wdrożony zostanie od dnia 01.07.2013 r. (zakładana ilość transakcji w miesiącu 1800 szt.). j) Pozostałe dochody z tytułu opłat i podatków lokalnych planuje się wdrożyć od 2014r. (zakładana średnia ilość transakcji w miesiącu wzrośnie do około 2500 szt.) k) Realizacja przelewów w formie papierowej (wewnętrznych i do innych banków). 2. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym Zamawiającego. a)w wyniku potrzeb Zamawiającego, Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu odnawialnego w ramach jego rachunku bieżącego w wysokości wnioskowanej (na okres 1 roku budżetowego), b)koszt kredytu stanowią: oprocentowanie określone w oparciu o stopę WIBOR 1M + / - marża Wykonawcy (współczynnik korygujący). c) od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty za udzielenie kredytu, d) jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu pobierane na koniec każdego miesiąca z rachunku Urzędu Miasta. 3.Lokowanie środków (depozyty automatyczne, nocne, jednodniowe, weekendowe) 4.Zapewnienie możliwości pobierania gotówki imiennie przez wskazane osoby na podstawie e-czeków. 5.Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów i podpisów itp. 6.Inne czynności typowo bankowe, które zaistnieją w trakcie wykonywania zamówienia. 7.Zasady współpracy w zakresie przepływu informacji między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie świadczenia usługi oraz system bankowości elektronicznej. a)Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub osoby, których zadaniem będą bieżące kontakty operacyjne z Zamawiającym, b)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wszelkich niezbędnych informacji na temat operacji prowadzonych w ramach obsługi bankowej, c)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić funkcjonalny system bankowości elektronicznej wraz z zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali - zgodnej z wymaganiami Zamawiającego oraz bezpłatnie przeszkolić pracowników. Wykonawca zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu porad i konsultacji. Ilość i zakres obsługi może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań Zamawiającego. Obejmowanie przez Wykonawcę obsługą kolejnych jednostek bądź rachunków, będzie odbywało się z uwzględnieniem cen wynikających z oferty, terminów dotyczących obowiązujących umów oraz wymagań Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego, a koszty z nimi związane będą wynikały z warunków określonych w ofercie (lub korzystniejszych). 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokości opłat, prowizji, stałych współczynników odnoszących się do oprocentowania środków na rachunkach bieżących i innych warunków umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Niedopuszczalne jest wprowadzanie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji Zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie, ul. Daszyńskiego 24, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173208,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.