Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085081/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123007 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZATRUDNIENIE ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ.DZIAŁANIE W RAMACH
PROGRAMU „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – EDYCJA 2021. DZIAŁANIE W RAMACH FUNDUSZU SOLIDARNOŚCIOWEGO (DOROŚLI)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004010685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 25
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4464328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsjaslo@mopsjaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsjaslo.4bip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZATRUDNIENIE ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ.DZIAŁANIE W RAMACHPROGRAMU „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ” – EDYCJA 2021. DZIAŁANIE W RAMACH FUNDUSZU SOLIDARNOŚCIOWEGO (DOROŚLI)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9702611-ce8c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054115/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zatrudnienie Asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej. Działanie w ramach "Programu Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej - edycja 2021". Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085081/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FK.261.62.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 362640 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 328080 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej do świadczenia usług asystenckich na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021. Działanie w ramach Funduszu Solidarnościowego.2.1.2. Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
a) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe);
b) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
c) załatwieniu spraw urzędowych;
d) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
e) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy);
f) wykonywaniu czynności dnia codziennego.
W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeby i preferencje uczestnika Programu lub opiekuna prawnego.
2.1.3. Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny na dobę ( 1 godz. = 60 minut) przez 7 dni w tygodniu.
2.1.4. Limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie; limit godzin usług asystenta przypadający na 1 uczestnika Programu, który korzysta z usług asystenta w ramach innych programów/projektów, tj. łączna liczba godzin usług asystenta dla wszystkich programów/projektów nie może wynosić więcej niż 60 godzin miesięcznie. Limit godzin usług asystenta w przypadku opiekunów dorosłych osób niepełnosprawnych legitymujących się znacznym stopniem niepełnosprawności, którego rodzice lub osoby spokrewnione pobierają świadczenie pielęgnacyjne (tj. zrezygnowali ze świadczenia pracy) wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie;
2.1.5. Pod opieką asystenta w tym samym czasie może pozostawać tylko 1 uczestnik Programu; do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min., usługa nie będzie finansowana w ramach umowy.
2.1.6. Średnia liczba godzin usług asystenta przypadający na 1 asystenta wynosi 160 godzin miesięcznie.
2.1.7. Planowana ilość uczestników: 34 osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1172) albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego.
2.1.8. Minimum 70 % uczestników Programu stanowić będą osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją.
2.1.9. Miejsce wykonania zamówienia: województwo podkarpackie.
2.1.10. Wymagania względem asystenta:
a) posiadanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny;
b) lub posiadanie co najmniej 6-miesięcznego, udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
2.1.11. Obowiązki względem Wykonawcy: świadczenie usług asystenckich na rzecz wskazanych przez Zleceniobiorcę osób niepełnosprawnych w wyżej wskazanym zakresie, prowadzenie m.in.:
- miesięcznej karty realizacji usług asystenckich,
- miesięcznej karty ewidencji biletów/ ewidencji przebiegu pojazdu
2.1.12. Zleceniodawca dopuszcza możliwość zrefundowania kosztów związanych z:
- zakupem biletów komunikacji publicznej/prywatnej jednorazowych lub miesięcznych oraz kosztu dojazdu własnym/innym środkiem transportu, np.: taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu
- zakupem biletów wstępu na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, sportowe lub społeczne itp. dla asystenta towarzyszącego uczestnikowi Programu
- kosztem ubezpieczenia OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta,
po uprzednim uzyskaniu zgody przez Zleceniodawcę (z uwzględnieniem limitu określonego w Programie oraz wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę).
2.1.13. Zamawiający przewiduje zakup środków ochrony osobistej dla asystentów. Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu np. taksówką asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, będzie kwalifikowalny jeżeli zostanie zrealizowany w terminie 30 dni od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
2.1.14.Zamawiający zakłada wyłonienie sześciu Asystentów Osobistych Osoby Niepełnosprawnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonywanie usługi przez sześciu asystentów (w takim wypadku musi w ramach warunku udziału w postępowaniu wykazać spełnienie warunku dysponowania 6 osobami spełniającymi kryteria określone w zapytaniu oraz wskazać je w formularzu oferty w ramach wykazu osób) lub ofertę na wykonywanie usługi przez jednego asystenta. Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty w wykazie osób jednej osoby spełniającej wymagania oznaczać będzie, że Wykonawca złożył ofertę na świadczenie usługi przez jednego Asystenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 54680 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Oprzyrządowanie do aparatury na Blok Operacyjny.
- Rękawice medyczne
- Rozbudowa cmentarza kom. w m.Trzcinica polegająca na: 1)Wykonaniu odwodnienia na terenie nowego cmentarza w Trzcinicy. 2)Budowie alejki głównej i alejek bocznych na ter. nowego cm. kom. w Trzcinicy.
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica z podziałem na części" Usługi społeczne.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w drugiej połowie 2024 r."
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- "Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.