Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044787/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00051586/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123034 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa infrastruktury wokół budynku Centrum Kultury i Sztuki (CKiS) w Skierniewicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345100
1.5.8.) Numer faksu: 468345100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa infrastruktury wokół budynku Centrum Kultury i Sztuki (CKiS) w Skierniewicach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9768dded-a997-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000691/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Budowa infrastruktury technicznej wokół budynku Centrum Kultury i Sztuki (CKiS) w Skierniewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044787/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3360516,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. SWZ.Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi:
a) budowa parkingu z odwodnieniem, oświetleniem i instalacją elektryczną,
b) budowa kanalizacji deszczowej wokół budynku CKiS,
• Zmiany wysokościowej i/lub sytuacyjnej projektu opaski kanalizacji deszczowej umożliwiającej podłączenie nowych rur spustowych i opaski drenażowej, Kanalizacja deszczowa winna być maksymalnie wypłycona tj. umożliwić likwidację przepompowni;
• ukształtowania wysokościowego terenu przed wejściem głównym wraz z zaprojektowaniem wpustów deszczowych odwadniających ten fragment terenu w sposób uwzględniający likwidację schodów, dostosowanie windy towarowej oraz brak potrzeby wyprowadzenia wód z dachu na tę cześć terenu;
c) budowa placów, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów, małej architektury oraz instalacji elektrycznej i monitoringu wraz z zagospodarowaniem zieleni z uwzględnieniem:
• Przebudowy strefy wejściowej tj. włączenie schodów do opracowania. Celem likwidacji schodów realizacji nawierzchni przed wejściem w technologii i materiałach przewidzianych dla zagospodarowania strefy wejściowej tj. do ściany budynku do ul. Reymonta;
• ukształtowania wysokościowego terenu przed wejściem głównym wraz z zaprojektowaniem wpustów deszczowych odwadniających ten fragment terenu w sposób uwzględniający likwidację schodów, dostosowanie windy towarowej oraz brak potrzeby wyprowadzenia wód z dachu na tę cześć terenu;
• Wykonanie w strefie przy amfiteatrze miejsca dla akustyka: utwardzenie miejsca w formie i materiałach przewidzianych dla całego projektu utwardzenia terenu;
• Ograniczenie realizacji placów, chodników, ścieżek rowerowych dla terenu działek o nr ewid.: 8, 15/5, 15/7, 17, 21/3, 21/9, 21/11.
2. W ramach zadania wchodzą następujące elementy zagospodarowania terenu:
a) Parking przy budynku CKiS, od strony zachodniej elewacji;
b) Nowy przebieg Pasażu Nurzyńskiego;
c) Układ chodników i ścieżek rowerowych;
d) Amfiteatr/ kino letnie;
e) Nowy układ parkingów przy budynku CKiS wraz z drogą wewnętrzną dojazdową,
f) Utwardzony plac przed wejściem głównym do budynku CKiS;
g) Dostosowanie przylegających utwardzeń pieszych do przebudowanego wejścia do pomieszczeń piwnicznych, zlokalizowanego w południowej elewacji budynku CKiS;
h) Budowa rampy-zejścia do pomieszczeń piwnicznych, zlokalizowanej wzdłuż zachodniej elewacji budynku CKiS wraz z dostawą i montażem barierki malowanej na murze oporowym rampy;
i) Wykucie otworu drzwiowego do piwnicy na zachodniej ścianie budynku CKiS wraz z dostawą i montażem drzwi stalowych pełnych rozwieranych szerokości 1,5m;
j) Utwardzony plac między budynkiem CKiS oraz kinoteatrem;
k) Remont chodnika wzdłuż ulicy Reymonta z uwzględnieniem wyznaczenia ścieżki rowerowej wzdłuż chodnika istniejącego,
l) Mała architektura: ławki, śmietniki;
m) Oświetlenie: oprawy oświetleniowe;
n) Instalacja monitoringu;
o) Instalacja kanalizacji deszczowej obejmująca teren przy budynku CKiS;
p) Zieleń;
q) Napraw lub remont istniejących utwardzeń oraz rekultywacja istniejącej zieleni.
3. Zestawienie powierzchni utwardzonych:
a) Utwardzenia piesze – 4147,23m2
b) Ścieżki rowerowe – 575,99 m2
c) Drogi wewnętrzne 1930,93 m2
d) Miejsca postojowe – 1079,00m2 (82szt + 3szt).
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
4. W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
5. Roboty będą prowadzone na obiekcie gdzie obecnie trwają prace na zadaniu inwestycyjnym pn.:„Przebudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach dla zwiększenia partycypacji mieszkańców w kulturze” przez konsorcjum firm TM-BUD Zakład Elektroinstalacyjny Sp. z o.o. oraz GOLECO Wiktor Gołota.
Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia Zamawiającemu oraz Wykonawcy inwestycji pn.„Przebudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Skierniewicach dla zwiększenia partycypacji mieszkańców w kulturze” sposobu zabezpieczenia terenu budowy do akceptacji przed rozpoczęciem robót budowlanych. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne (zabezpieczenie i właściwe oznakowanie budowy zgodnie z przepisami, odgrodzenie remontu od terenu budowy).
UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2704770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3521807,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3521807,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM MIREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361858079
7.3.3) Ulica: Czerwona 9
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JKM MIREX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
JKM MIREX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3521807,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku warsztatowo - magazynowym Wydziału Dróg
- Dostawa samochodu osobowo ciężarowego II.
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.