eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku

1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005886445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowomiejska 19

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpswloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c868dce1-8875-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00370314/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup 9-osobowego mikrobusu specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na rzecz Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.260.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej we Włocławku przy ulicy Nowomiejskiej 19. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych, wymagane wyposażenie oraz pozostałe wymogi dla pojazdu zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
2. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie prowadzone jest na podstawie umowy nr WRR/000417/02/D z dnia 19.09.2022 r. zawartej z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 13 o dofinansowaniu projektu w ramach programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy oraz musi spełniać wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w SWZ wraz z załącznikami. Wszystkie urządzenia montowane w/na pojeździe, o ile jest to wymagane przez przepisy prawa, muszą posiadać właściwe świadectwo dopuszczenia.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji mechanicznej na okres nie krótszy niż 24 miesiące z limitem przebiegu 1 000 000 kilometrów na dostarczony pojazd wraz z wyposażeniem. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji mechanicznej stanowi kryterium oceny ofert, o której mowa w rozdziale XIX SWZ. Zamawiający stawia minimalne wymagania w zakresie udzielanej gwarancji:
Gwarancja mechaniczna (na silnik i wszystkie podzespoły samochodu, obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne) z limitem przebiegu 1 000 000 km – minimum 24 miesiące.
6. Wykonawca zapewnia:
1) w dniu dostawy/podczas odbioru nieodpłatne przeszkolenie teoretyczne i praktyczne przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego pojazdu oraz osprzętu,
2) że pojazd będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych,
3) w dniu odbioru przedmiotowego pojazdu przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną: instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu i książkę przeglądów serwisowych (książki nie są obligatoryjne w przypadku prowadzenia wewnętrznej bazy serwisowej), aktualne świadectwo
dopuszczenia, 2 komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji i ubezpieczenia pojazdu oraz wyda wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
7.Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy (w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.