Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji realizacji programu „Aktywna tablica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODASTWOWA im.mjr H.SUCHARSKIEGO W GOŚCICINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SZKOŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190403383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wejherowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gościcino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-241
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sspgoscicino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spgoscicino.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji realizacji programu „Aktywna tablica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25f03f1-4a23-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-G.271.03.D.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pn ;’’ zakup i dostawa sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych– „Aktywna tablica”.
2. Wykaz zamawianych pomocy dydaktycznych spełniających wymagania
1) Program multimedialny: Potrafię. Obszar matematyczny mTalent
2) Program multimedialny: Potrafię. Obszar polonistyczny (klasy 4-6) mTalent
3) Dyskalkulia - pakiet ekspert
4) Program multimedialny Koncentracja i pamięć mTalent
5) Program multimedialny Ortografia mTalent
6) Programy multimedialne: Autyzm. Rozumienie, naśladowanie, mowa bierna + Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 1 mTalent
7) Programy multimedialne: Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania + Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz. 2 mTalent
8) Program multimedialny Percepcja słuchowa 1 i 2 Pakiet Ekspert mTalent
9) Program multimedialny Trudności w pisaniu I mTalent
10) Program multimedialny Czytanie SY-LA-BA-MI 1 i 2 Pakiet Ekspert mTalent
11) Program multimedialny Percepcja wzrokowa mTalent
12) Program multimedialny Zajęcia logopedyczne 1 i 2 Pakiet Ekspert mTalent
13) Program multimedialny Zajęcia logopedyczne dla młodzieży i dorosłych mTalent
14) Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji
emocjonalno-społecznych
15) Program multimedialny Będzie dobrze
16) Program multimedialny Dom mTalent
17) Monitor interaktywny insGraf DIGITAL 65 - 4K UHD szt 2
18) Laptop Acer TravelMate B311
Zadanie dofinansowane ‘’Wsparcie finansowe na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2022 w ramach Rządowego programu na lata 2020–2024 "Aktywna tablica".
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
48400000-2 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36277,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53539,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36277,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. Z O.O ŁÓDŹ, ŁÓDŹ-GÓRNA (DELEGATURA), 93-428, UL. GRANICZNA 46
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ, ŁÓDŹ-GÓRNA (DELEGATURA),
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36277,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.