eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaProfilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.bednarski@pzd.ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048810

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-407b14d1-6617-4902-9cd8-041091324493

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015153/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Profilowanie dróg gruntowych równiarką i walcem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie OD Iława w 2025 r.
a) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej na terenie OD Iława.
Równiarka samojezdna (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. profilowanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Iława.
b) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu walca samojezdnego stalowego lub ogumionego na terenie OD Iława. Walec samojezdny stalowy lub ogumiony (1 jednostka, waga walca samojezdnego min. 7 ton), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. zagęszczanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Iława.
Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Iławie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 57000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie OD Susz w 2025 r.
a) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej na terenie OD Susz.
Równiarka samojezdna (1 jednostka), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Równiarka będzie wykorzystana bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. profilowanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Susz.
b) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu walca samojezdnego stalowego lub ogumionego na terenie OD Susz. Walec samojezdny stalowy lub ogumiony (1 jednostka, waga walca samojezdnego min. 7 ton), przewidywane zatrudnienie do 150 godzin. Walec będzie wykorzystany bezpośrednio przy wykonywaniu robót związanych z bieżącym utrzymaniem gruntowych dróg powiatowych (m.in. zagęszczanie nawierzchni dróg i poboczy) na terenie OD Susz.
Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonywania usługi, nie wliczając czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez Kierownika Obwodu Drogowego w Suszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 57000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68265,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68265,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68265,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Artur Jeziorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441618804

7.3.3) Ulica: Laseczno Małe 89C

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68265,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Łukasz Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774548

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 4

7.3.4) Miejscowość: Prabuty

7.3.5) Kod pocztowy: 82-550

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.