eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i sieci elektrycznych w obiektach użytkowanych przez UKSW wraz z dostawą niezbędnych materiałów.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123130 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i sieci elektrycznych w obiektach użytkowanych przez UKSW wraz z dostawą niezbędnych materiałów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 5618911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.uksw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.uksw.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i sieci elektrycznych w obiektach użytkowanych przez UKSW wraz z dostawą niezbędnych materiałów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef77d234-cffb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie usług w zakresie konserwacji, napraw oraz usuwania awarii instalacji i sieci elektrycznych w obiektach użytkowanych przez UKSW.
2. Wspólny Słownik Zamówień:
50711000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawy instalacji i urządzeń w budynkach i na terenie Kampusów przy ul. Dewajtis 5, przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie.
Wykonawca będzie wykonywać wszelkie prace określone w OPZ przy użyciu środków konserwujących, narzędzi i urządzeń własnych.
Zamawiający określa maksymalna kwotę na zakup materiałów i elementów koniecznych do wymiany i naprawy instalacji i sieci w wysokości 148 000,00 zł brutto w okresie trwania umowy.
Koszty materiałów i części zamiennych instalacji i sieci elektrycznych koniecznych do wymiany w trakcie realizacji umowy, koszty materiałów zużytych podczas wykonania prac określonych części III OPZ, koszty napraw serwisowych urządzeń elektrycznych pokrywać będzie Zamawiający, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje przedstawić Zamawiającemu do akceptacji trzy oferty cenowe przed zakupem materiałów lub oddaniem urządzenia do serwisu.
Koszty materiałów i części zamiennych instalacji i sieci elektrycznych koniecznych do wymiany w przypadku awarii lub sytuacji niecierpiących zwłoki pokrywać będzie Zamawiający, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w fakturach cen nie wyższych niż średnie ceny określone w Biuletynie Sekocenbudu w danym kwartale.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania i utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich urządzeń i materiałów eksploatacyjnych wymienianych w ramach usuwania awarii, naprawy lub prac konserwacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698292,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El- Service Instalacje elektryczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132568229

7.3.3) Ulica: Aleja Piłsudskiego 65/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.