Og³oszenie z dnia 2022-04-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00247526/01 - Og³oszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00255744/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00260702/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00268202/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00285984/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00303029/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego sprzêtu zakupionego w projekcie „ONKO.SYS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288366
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: W.K. Roentgena 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-781
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/57 09 466
1.5.8.) Numer faksu: 22/57 09 462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Dorota.Wolosiak@pib-nio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pib-nio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego sprzêtu zakupionego w projekcie „ONKO.SYS”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4005493d-1b7e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00123181
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00247526/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-66/21/DW
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 93109,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ¶wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego sprzêtu zakupionego przez Narodowy Instytut Onkologii w projekcie „ONKO.SYS” tj. serwerów Blade produkcji Fujitsu.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51972,71 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ¶wiadczenie us³ugi serwisu pogwarancyjnego sprzêtu zakupionego w projekcie „ONKO.SYS” w czê¶ci nr 2 dla macierzy dyskowej produkcji Fujitsu.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41136,35 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 41328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 104796,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5861029611
7.3.3) Ulica: ul. £u¿ycka 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 41328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6703,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6703,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5861029611
7.3.3) Ulica: ul. £u¿ycka 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6703,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i tre¶ci edukacyjnych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz us³uga wsparcia
- Dostawa i us³ugi z zakresu informatyki w podziale na 3 zadania
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- DOSTÊP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Udostêpnienie elektr. sys. aukcyjnego (ESA) na potrzeby przeprowadzenia przez Prezesa UKE aukcji na rez. czêstotliwo¶ci, przepr. szkolenia z obs³ugi ESA, doradztwo i dedykowan± asystê techniczn±.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.