Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525510/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00299240/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYKONANIE I DOSTAWA GABLOT WYSTAWIENNICZYCH DLA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5820003299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katedralna 8
1.5.2.) Miejscowość: Frombork
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-530
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552440070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: frombork@frombork.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frombork.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.frombork.art.pl/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE I DOSTAWA GABLOT WYSTAWIENNICZYCH DLA MUZEUM MIKOŁAJA KOPERNIKA WE FROMBORKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513d9840-8822-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030574/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż gablot muzealnych w Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 oś priorytetowa 6-"Kultura i Dziedzictwo" działanie 6.1-"Infrastruktura Kultury": poddziałanie 6.1.2-"Instytucje Kultury"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.25.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 782126 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Gabloty winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu MKiDN z dn. 2 września 2014 w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą. Należy je wykonać jako uniwersalne i mobilne, przeznaczone do eksponowania różnego typu zabytków z możliwością ich łatwego montażu i demontażu.
2. Wymagania konserwatorskie: Wszystkie materiały użyte do wykonania gablot powinny spełniać bezterminowo ODDY TEST. Zastosowane materiały mają gwarantować neutralność chemiczną wnętrza względem zbiorów.
3. Gabloty mają być wykonane w najwyższych standardach, przy wskaźniku szczelności na poziomie ACD (Air Change per Day)< 0.4. Należy wykonać badanie szczelności gablot po ich wykonaniu, zakończone sporządzeniem protokołu potwierdzającego wymaganą jakość szczelności i aktualny atest urządzenia użytego do badania szczelności. Protokół musi być dostarczony Zamawiającemu przed odbiorem końcowym zamówienia.
4. Wymagania odnośnie zastosowanych materiałów:
1) Tafle szklane:
a. szkło laminowane typu Optiwhite/Diamant, o zwiększonej odporności na przebicie i rozbicie, w klasie minimum P4A (szkło laminowane z wewnętrzną folią PVB odcinającą co najmniej 97% promieniowania UV),
b. Odbicie ≤ 8,1%,
2) System zamykania - musi spełniać wymagania w/w Rozporządzenia MKiDN:
a. Klosz gabloty i drzwi witryny (gablota pionowa, wysoka) - system oparty na wkładkach o konstrukcji bębenkowej
b. Klasa zabezpieczenia – 6 klasa zgodnie PN-EN 1303:2015-07
c. Klasa odporności na włamanie – C klasa, zgodnie PN-EN 1303:2015-07
d. Zabezpieczenie związane z kluczem – 6 klasa lub lepsza; zgodnie z PN-EN 1303:2015-07
e. Klucze do zamków zabezpieczone kodami uniemożliwiające ich kopiowanie bez znajomości kodu.
f. Odporność na atak – D klasa, zgodnie z PN-EN 1303:2015-07
g. Sprężyny gazowe dla gablot pulpitowych: minimalna żywotność sprężyn gazowych 45 000 cykli i posiadanie przez producenta sprężyn Normy ISO/TS 16949
3) Oświetlenie:
a. w gablotach pulpitowych oświetlenie montowane na wysięgnikach, w delikatnym profilu (listwie/szynoprzewodzie)
b. w gablotach wolnostojących wysokich oświetlenie punktowe, montowane na pionowych listwach (szynoprzewodach) we wszystkich czterech narożnikach; ilość punktów świetlnych – 10 na każdej listwie, z możliwością ich demontażu;
c. natężenie oświetlenia z jednego punktu świetlnego ≥73 lm
d. współczynnik oddawania barw CRI≥90
e. temperatura barwowa w przedziale 2900-5000K (stało lub zmiennotemperaturowa – do uzgodnienia)
f. możliwość regulacji kata pochylenia i kąta świecenia oraz możliwość regulacji natężenia oświetlenia przy pomocy pilota.
4) Pojemnik na silikażel - wymagany jest łatwy dostęp do kaset z silikażelem bez konieczności otwierania przestrzeni ekspozycyjnej.
5. Charakterystyka gablot pulpitowych:
1) Gabloty wolnostojące, samonośne, bez możliwości kotwiczenia do posadzek i ścian;
2) Konstrukcja wykonana z profili stalowych o grubości min. 2mm, obudowanych panelami z blachy stalowej; miejsca łączeń, narożnik z blachy powinien być wykonany frezem pod kątem 45°; dostęp do wnętrza gabloty za pomocą zdejmowanego panelu przedniego.
3) Klosz wklejony w ramę stalową lakierowaną proszkowo na wskazany kolor RAL w macie, podnoszony za pomocą sprężyn gazowych, lakierowanych w taki sam sposób, niewidocznych z zewnątrz. Krawędzie klejenia klosza szlifowane pod kątem 45°, klejone klejem UV.
4) System jednego klucza do wszystkich gablot; zamek nie może być widoczny dla zwiedzającego.
5) Oświetlenie wewnętrzne gablot mają stanowić lakierowane proszkowo na wskazany kolor RAL w macie, mocowania i oprawy LED; oprawy należy zamontować na wysięgnikach w delikatnym profilu (listwie/szynoprzewodzie) umożliwiającym regulację kąta pochylenia i kąta świecenia wraz z możliwością regulacji natężenia oświetlenia przy pomocy pilota. W gablotach należy przewidzieć dwa panele oświetleniowe (od frontu i z tyłu gabloty) z możliwością włączania i wyłączania odrębnie każdego z nich.
System oświetlenia musi być wyposażony w system podtrzymywania zasilania minimum przez 24 godziny bez zewnętrznego zasilania gabloty. W przypadku przywrócenia zasilania urządzenia podtrzymujące powinny naładować akumulatory do stanu umożliwiającego działanie oświetlenia przez 24 godziny. Akumulatory muszą mieć wbudowany układ zabezpieczający przed pełnym rozładowaniem i ich nadmiernym przeciążeniem w czasie ładowania.
6) Wnętrze gablot należy wykonać z materiałów spełniających Oddy Test; w gablocie ekspozytor stalowy, malowany proszkowo na wskazany kolor RAL i pokryty materiałem, z możliwością ustawienia pod wybranym kątem.
7) Wszystkie gabloty należy wzmocnić konstrukcyjnie na obciążenie do 20kg.
8) Gabloty należy wyposażyć w pojemniki na silikażel umiejscowione pod podstawą ekspozycyjną z dostępem do tych pojemników bez konieczności otwierania klosza gabloty.
9) Postument gablot należy wyposażyć w stopki regulujące poziom do wys. 70 mm,
10) Postument oraz wkłady ekspozycyjne należy lakierować proszkowo we wskazanym kolorze RAL, w macie; struktura do uzgodnienia z zamawiającym.
11) Gabloty należy przystosować do montażu zabezpieczeń elektronicznych będących częścią systemu SSWiN lub urządzeń działających autonomicznie, poza tym systemem.
12) Gabloty należy przystosować do montażu rejestratora pomiaru wilgotności i temperatury wskazanego przez Zamawiającego.
13) Wymagana szczelność gablot po zamknięciu na poziomie ACD < 0.4.
14) Wszystkie elementy metalowe muszą być zabezpieczone antykorozyjnie.
15) Wymiary typów gablot (szer. x głęb. x wys.):
a. gablota o wymiarach 1100 x 750 x 1000 mm (w tym wys. klosza 250), 8 sztuk
b. gablota o wymiarach 800 x 750 x 1000 mm (w tym wys. klosza 250), 8 sztuk
W/w gabloty z oświetleniem i akumulatorami.
6. Charakterystyka gablot pionowych, wysokich,
1) Gablota pionowa, wysoka, wolnostojąca, samonośna, bez możliwości kotwiczenia do posadzek i ścian.
2) Konstrukcja niskiego postumentu (wysokość maksymalna do 300 mm, stanowiąca przestrzeń na akumulator i pojemnik na silikożel), maskownice oraz zwieńczenia należy wykonać z profili stalowych o grubości min. 2mm, obudowanych panelami z blachy stalowej; miejsca łączeń, narożnik z blachy powinien być wykonany frezem pod kątem 45°; dostęp do wnętrza postumentu za pomocą zdejmowanego panelu przedniego.
3) Pionowe krawędzie formatek szklanych szlifowane pod kątem 45°; poziome krawędzie formatek szklanych mogą być szlifowane pod kątem 90°.
4) Gablota (witryna) ma posiadać drzwi jednoskrzydłowe, otwierane na zawiasach znajdujących się na górze lub/i dole; elementy techniczne typu zawiasy przy zamkniętej gablocie są niewidoczne. Gablota zamykana na zamek ukryty, niewidoczny dla zwiedzającego, o podwyższonej odporności na włamanie; należy zapewnić jeden klucz do wszystkich witryn.
5) Oświetlenie wewnętrzne witryn lakierowane proszkowo na wskazany kolor RAL w macie; oświetlenie punktowe, montowane na pionowych listwach we wszystkich czterech narożnikach; ilość punktów świetlnych – 10 na każdej listwie, z możliwością regulacji ich położenia i kąta świecenia oraz ich demontażu.
Oświetlenie należy wykonać z możliwością regulacji ciągłej natężenia światła; system oświetlenia musi być wyposażony w system podtrzymywania zasilania minimum przez 24 godziny bez zewnętrznego zasilania witryny. W przypadku przywrócenia zasilania urządzenia podtrzymujące powinny naładować akumulatory do stanu umożliwiającego działanie oświetlenia przez wskazany wyżej czas. Akumulatory muszą mieć wbudowany układ zabezpieczający przez pełnym rozładowaniem i ich nadmiernym przeciążeniem w czasie ładowania.
6) Wnętrze witryny należy wykonać z materiałów spełniających Oddy Test.
7) Postumenty witryn należy wyposażyć w stopki regulujące poziom witryn do wys. 70 mm,
8) Postumenty, ramy, maskownice i wkłady ekspozycyjne należy lakierować proszkowo we wskazanym kolorze RAL, w macie, strukturą farby do uzgodnienia z zamawiającym.
9) Witryny należy przystosować do montażu zabezpieczeń elektronicznych będących częścią systemu SSWiN lub urządzeń działających autonomicznie, poza tym systemem.
10) Witryny należy przystosować do montażu rejestratora pomiaru wilgotności i temperatury wskazanego przez Zamawiającego.
11) Wymagana szczelność witryny po zamknięciu na poziomie ACD < 0.4.
12) Wszystkie elementy metalowe muszą być zabezpieczone antykorozyjnie.
13) Witryna o wymiarach 1200 x 700 x 2000 mm (szer. x głęb. x wys.). 12 sztuk
W/w witryna z oświetleniem i akumulatorami.
14) Witryna powinna być dostosowana do montażu dodatkowego wyposażenia:
a. w relingi mocowane do górnej ramy, umożliwiające podwieszenie eksponatów lub ekranów wystawienniczych - waga do10 kg,
b. cztery szklane półki, z możliwością regulacji wysokości ich zawieszenia na pionowych prowadnicach.
c. należy przewidzieć szczelne zaślepki w miejsce domontowalnych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39171000-1 - Witryny wystawowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521365884
7.3.3) Ulica: Zwycięzców 4D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-941
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
jakie przetargi wygrała firma
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686832 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.