Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00069669/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw, boiska do gry w siatkówkę plażową oraz wykonanie chodnika przy ul. Chałubińskiego w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/130151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw, boiska do gry w siatkówkę plażową oraz wykonanie chodnika przy ul. Chałubińskiego w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb39027-8b0b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa, rozbudowa, modernizacja 7 placów zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056997/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Roboty budowlane związane z montażem małej architektury oraz wykonaniem nawierzchni w ramach budowy placu zabaw, przeniesieniem boiska do gry w siatkówkę plażową oraz wykonaniem chodnika przy ul. Chałubińskiego w Gliwicach”, teren inwestycyjny zlokalizowany jest na działce nr 43 i 1624, obręb Żerniki w Gliwicach. Inwestycja została podzielona na III etapy.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika z kostki betonowej i obrzeżami trawnikowymi.
2. Przeniesienie istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego boiska do siatkówki plażowej wraz z nawierzchnią piaskową.
3. Wykonanie nowego ogrodzenia placu zabaw.
4. Wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej placu zabaw.
5. Przeniesienie istniejącego piłkochwytu.
6. Montaż urządzeń zabawowych, ławek i koszy na śmieci – własność MZUK.
7. Zakup i montaż elementów małej architektury tj.:
- słupki do siatkówki – 2 szt.,
- stojaki na rowery – 6 szt.,
- tablice regulaminowe –3 szt.,
- furtki słupki i panele ogrodzeniowe.
8. Zakup i montaż dodatkowego piłkochwytu.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano – wykonawczego.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty wytyczeniowe.
2. Roboty przygotowawcze i ziemne.
3. Wykonanie podbudowy pod urządzenia oraz nawierzchnię chodnika.
4. Przeniesienie istniejącego ogrodzenia placu zabaw i wykonanie nowego boiska do siatkówki plażowej wraz z nawierzchnią piaskową.
5. Przeniesienie istniejącego piłkochwytu pomiędzy nowe boisko i plac zabaw. Zakup i montaż drugiego piłkochwytu za nowo budowanym boiskiem wraz z wszelkimi elementami niezbędnymi do ich montażu oraz siatką. Piłkochwyt na wzór istniejącego o wysokości 4 m od poziomu gruntu i długości 21 m. Kolor słupów zielony, siatka polipropylenowa o oczku 100x100mm, i grubości splotu 3mm.
Uwaga: w projekcie nie uwzględniono drugiego piłkochwytu. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż dodatkowego piłkochwytu.
6. Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm.
- kostka betonowa szara z krawędzią wykonaną z kostki w kolorze grafitowym na wzór istniejącej na siłowni zewnętrznej.
7. Montaż 8 urządzeń zabawowych, zgodnie z projektem i zaleceniami producentów, 8 ławek i 3 koszy na śmieci – własność MZUK.
8. Zakup i montaż nowego ogrodzenia oraz 2 szt. furtek na plac zabaw.
Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50x200 mm.
- elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
- elementy pionowe: pręt stalowy o gr. 5 mm,
- wysokość przęsła 1000 mm,
- szerokość przęsła 2500 mm,
Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm.
- długość słupka minimum 1600 mm,
- słupki zamknięte u góry kapturkami plastikowymi wewnętrznymi,
- jeden słupek do szybkiego demontażu,
Furtka wejściowa 2 szt. wyposażona w samozamykacz o wymiarach:
- wysokość 1000 mm,
- szerokość 1200 mm,
- słupek nośny wykonany z profilu zamkniętego o wymiarach 80x80 mm dł. 1600 mm.
Wszystkie elementy wymienione w opisie ocynkowane i malowane proszkowo w czterech podstawowych kolorach RAL (czerwony, zielony, żółty, niebieski) w ilości po 1/4 z każdego koloru.
Uwaga: w projekcie uwzględniono innego rodzaju ogrodzenie. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż wyżej opisanego ogrodzenia.
9. Wykonanie 428 m2 nawierzchni bezpiecznej z czarnych mat przerostowych. Maty muszą posiadać certyfikat zgodności z Normą PN-EN 1177 - dla wysokości swobodnego upadku minimum 3,4 m. oraz atest higieniczny PZH.
Maty wykonane według niżej podanej specyfikacji:
- długość 1500 mm,
- szerokość 1000 mm,
- grubość minimum 22 mm lub 23 mm.
Ułożenie geowłókniny z nasionami traw, stosowanych pod maty przerostowe-428 m2.
Uwaga: w projekcie uwzględniono nawierzchnię placu zabaw z płyt EPDM. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż nawierzchni z mat przerostowych.
10. Zakup i montaż 3 szt. tablic regulaminowych.
11. Zakup i montaż 6 szt. stojaków rowerowych.
- konstrukcja stalowa malowana proszkowo,
- grubość ścianki min. 3,2 mm, przekrój max 80 mm,
- długość 100 cm,
- wysokość od poziomu gruntu 65 cm.
Uwaga: w projekcie uwzględniono 3 szt. stojaków na rowery. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż 6 szt.
12. Zakup i montaż 2 szt. słupków do siatkówki na boiska zewnętrzne.
- wysokość słupków - 3m,
- słupki wykonane z profilu owalnego aluminiowego o wymiarach 120 x 100mm,
- słupki przeznaczone do montażu na stałe (do zabetonowania),
- w komplecie dwa słupki (jeden z naciągiem, drugi z hakami do zaczepienia siatki,
- słupki malowane proszkowo kolor niebieski,
- bezstopniowa regulacja dająca możliwość zawieszania siatki na dowolnej wysokości,
- zgodność z przepisami Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS) oraz normą PN-EN 1271.
Uwaga: w projekcie uwzględniono przeniesienie istniejących słupków do siatkówki. W ofercie należy uwzględnić zakup i montaż nowych słupków.
13. Uzupełnienie piasku w piaskownicy na wysokość 50 cm od poziomu gruntu.
- piasek kopany, bez części ilastych przeznaczony do stosowania w piaskownicach na placach zabaw.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Projekt budowlano - wykonawczy.
2. Przedmiar robót.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj.: opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Istotne warunki zamówienia.
1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
4. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
5. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
7. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach,
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym,
- dziennik budowy,
- dokumentację powykonawczą.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329751,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329751,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329751,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Active Line Marcin Taczalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141735782
7.3.3) Ulica: Wojciechowska 7F
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329751,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
- Program TERMO - modernizacja budynku przy ul. Św. Elżbiety 4 w Gliwicach (TERMO-IV)
- Remont Sali Rady Dziekańskiej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.16.2025.MW
- ZP/G/28/25-Wyk. pilotowej inst. do badań odzysku ciepła z gazów procesowych z pieca TBRC wraz z układem sterowania i opomiarowania oraz jej zabudowa na istniejącym rurociągu spalin pieca TBRC
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki.
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.