eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowaneRealizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć, z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć, z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - dokończenie cyklu zajęć, z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c794309-b10d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022738/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolu w Pliszczynie i Turce - dokończenie cyklu zajęć

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pt. „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przeprowadzonym wcześniej postępowaniu w trybie podstawowym obejmującym ten sam przedmiot zamówienia na cztery części zamówienia nie wpłynęły oferty, a na jedną część wpłynęła pojedyncza oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c Pzp (wykonawcza nie złożył w wyznaczonym terminie przedmiotowego środka dowodowego). W związku z tym na te części zamówienia wszczęte zostało postępowanie w trybie z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia i warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Podstawa prawna: Art. 305 pkt 2 Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2023/BZP 00087513/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 158954,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47348,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - Zajęcia rytmiczno – taneczne.
Łącznie 26 godzin (z podziałem na 2 grupy, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 25 dzieci.
Część 2 zamówienia - Warsztaty naukowe.
Łącznie 174 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci.
Część 4 zamówienia - Bajkoterapia.
Łącznie 175 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci.
Część 5 zamówienia - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.
Łącznie 5 godzin (z podziałem na 5 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci.
Część 6 zamówienia - Zajęcia ruchowe (sztuki walki).
Łącznie 152 godzin (z podziałem na 9 grup, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci.

Dla wszystkich części zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka);

Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako przeprowadzenie co najmniej 10 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051

7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego 3/17

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-153

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.