Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079668/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wilczęta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552496504
1.5.8.) Numer faksu: 552496503
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efa27096-a398-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wilczęta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa27096-a398-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054260/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wilczęta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 152845,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego (sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonania robót budowlanych) dla zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wilczęta” współfinansowanego ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres zamówienia to nadzór nad przebudową 7 dróg gminnych, wskazanych poniżej:
1.1 Podniesienie parametrów technicznych drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działkach 61, 44/1, 45/1, 57 o. Wilczęta,
1.2 Podniesienie parametrów technicznych na części drogi gminnej dojazdowej zlokalizowanej na działce nr 59 o. Ławki,
1.3 Modernizacja części drogi gminnej publicznej nr 112005N w msc. Wilczęta (działki 174, 173/2, 168, 171 o. Wilczęta),
1.4 Podniesienie parametrów technicznych na części drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na trasie Gładysze kolonia – Sopoty,
1.5 Podniesienie parametrów technicznych drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 97/4 o. Wilczęta wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego do drogi,
1.6 Podniesienie parametrów technicznych drogi gminnej wewnętrznej w msc. Tatarki zlokalizowanej na działkach 24/2 i 26/11 o. Spędy,
1.7 Podniesienie parametrów technicznych na części drogi gminnej publicznej nr 112007N.
Szczegółowy zakres w/w robót budowlanych określony został w projektach technicznych, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej warunków wykonywania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
3. Nadzór inwestorski będzie pełniony przez osobę/osoby posiadające uprawnienia do pełnienia funkcji nadzoru inwestycyjnego w specjalności inżynieryjnej drogowej, których uprawnienia odpowiadają wymaganiom ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn.zm.) lub ważnym odpowiadającym im kwalifikacjom, nadanym na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
4. Do obowiązku wykonawcy (inspektora nadzoru) należą wszystkie podstawowe czynności inspektora nadzoru przewidziane na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351) oraz następujące obwiązki:
1) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z przepisami ustawy Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, z promesą wstępną oraz inwestycyjną na dofinasowanie projektu, a także z umową z wykonawcą robót budowlanych,
2) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań,
3) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu placów budowy,
4) udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi (bez domagania się dodatkowej zapłaty),
5) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy (jeżeli będzie wymagany) i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego,
6) wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej wykonywanych prac na poszczególnych etapach, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego,
7) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych,
8) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
9) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,
10) rozwiązywanie razem z zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych,
11) uzgadnianie z zamawiającym wszystkich ewentualnych zmian zaistniałych podczas robót budowlanych,
12) udzielanie zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielania informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez zamawiającego – w terminie wskazanym przez zamawiającego,
13) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę robót budowlanych przed zerwaniem umowy, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji,
14) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegający zakryciu lub zanikających, organizowanie i uczestniczenie we wszystkich odbiorach częściowych i końcowych,
15) żądanie od wykonawcy robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w razie gdy ich kontynuacja mogła wywołać jakieś zagrożenia bądź niedopuszczalną sprzeczność z opracowaną dokumentacją,
16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i zagrożeń,
17) zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie minimum raz w tygodniu oraz w razie konieczności na każde wezwanie zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, nie później niż w dniu następnym od daty wezwania (w przypadku nagłej potrzeby niezwłocznie),
18) nadzór nad terminowością realizacji poszczególnych etapów zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
19) wykonywanie innych obowiązków nie wymienionych w umowie, które uznane zostaną za niezbędne do prawidłowej realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest-Drog Dariusz Jastrzębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421960416
7.3.4) Miejscowość: Myślęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Inwest-Drog Dariusz Jastrzębski
jakie przetargi wygrała firma
Inwest-Drog Dariusz Jastrzębski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI WILCZĘTA
więcej: przetargi WILCZĘTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.