Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123550 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i nadbudowa budynku Informacji Turystycznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń mieszkalnych lokalu nr 3 na pomieszczenia użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523826400
1.5.8.) Numer faksu: 523826401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.klapczynska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i nadbudowa budynku Informacji Turystycznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń mieszkalnych lokalu nr 3 na pomieszczenia użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-182ac4d0-864a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002181/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa i nadbudowa budynku Informacji Turystycznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń mieszkalnych lokalu nr 3 na pomieszczenia użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałanie 6.4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i nadbudowa budynku Informacji Turystycznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń mieszkalnych lokalu nr 3 na pomieszczenia użyteczności publicznej.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) Prace rozbiórkowe:
a) Rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu głównej części budynku, dachów płaskich nad częścią parterową,
b) Rozbiórka komina,
c) Rozbiórka stropów drewnianych,
d) Rozbiórka i przemurowanie części ścian wewnętrznych,
e) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
f) Rozbiórka posadzek parteru,
g) Skucie tynków,
2) Prace budowlane:
Piwnica:
a) Wykonanie przeciwwilgociowej izolacji poziomej na górnym poziomie ław fundamentowych,
b) Wykonanie powiększenia piwnicy o: klatkę schodową, szyb platformy dźwigowej, dodatkowe pomieszczenie,
c) Wymiana fragmentu fundamentów oraz oczyszczenie i impregnacja murów piwniczych
d) Wykonanie otworu drzwiowego i zamurowanie istniejącego przejścia do piwnicy pod sąsiednim budynkiem,
e) Wykonanie stropu nad pomieszczeniem piwnicznym,
f) Adaptacja otworów okiennych i drzwiowych do nowej stolarki wraz z jej montażem,
g) Wykonanie schodów żelbetowych na parter.
Parter:
a) Wykonanie zmian w układzie istniejących ścian (przemurowanie, nadmurowanie, uzupełnienie murów, wykonanie zamurowań i nowych ścian),
b) Adaptacja otworów okiennych i drzwiowych do projektowanej stolarki wraz z jej montażem,
c) Wykonanie ścianek działowych,
d) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i nowych posadzek,
e) Wykonanie: wieńców, podciągów żelbetowych, stropów,
f) Wykonanie schodów żelbetowych na piętro,
g) Wykonanie kominów i kanałów wentylacyjnych,
h) Wykonanie tynków maszynowych cementowo – wapiennych i gładzi gipsowych oraz sufitów podwieszanych zgodnie z projektem,
i) Położenie płytek posadzkowych oraz ściennych,
j) Malowanie ścian oraz sufitów,
k) Montaż rolet okiennych.
Piętro:
a) Wykonanie zmian w temacie istniejących ścian (przemurowanie, uzupełnienie murów, wykonanie nowych ścian i ścianek działowych),
b) Wykonanie ścianki przesuwnej zgodnie z projektem,
c) Wykonanie posadzek,
d) Wykonanie rdzeni, wieńców, podciągów żelbetowych,
e) Wykonanie attyki żelbetowej,
f) Montaż drewnianych dźwigarów kratowych,
g) Wykonanie stropodachów,
h) Montaż wyłazu dachowego oraz stopni wyłazowych,
i) Montaż klapy oddymiającej,
j) Wykonanie izolacji termicznej i pokrycia dachu,
k) Montaż stopni i ław kominiarskich wraz z barierami śniegowymi,
l) Wykonanie kominów i kanałów wentylacyjnych,
ł) Wykonanie tynków maszynowych cementowo – wapiennych oraz gładzi gipsowych,
m) Wykonanie sufitów podwieszanych,
n) Wykonanie okładziny z płytek posadzkowych,
o) Malowanie ścian i sufitów,
p) Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej.
3) Roboty instalacyjne:
a) Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
b) Montaż istniejących układów pomiarowych na zewnętrzną ścianę budynku,
c) Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji wody zimnej, wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania oraz kanalizacji sanitarnej,
d) Przeniesienie węzła c.o. z korytarza zgodnie z projektem.
4) Prace zewnętrzne i towarzyszące:
a) Wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
b) Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji,
c) Montaż tablic informacyjnych wraz z podświetleniem,
d) Wykonanie naświetli piwnicznych,
e) Wykonanie opaski grysowej przy budynku,
f) Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z rur spustowych i naświetli piwnicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
5) Wykonanie ekspertyz technicznych sąsiednich budynków z pełną dokumentacją fotograficzną przed rozpoczęciem robót.
6) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
7) Uzyskanie w imieniu inwestora decyzji na użytkowanie.
8) Zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas wykonywania, sposobem ręcznym, prac ziemnych zgodnie z decyzją Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w swz i załącznikach do swz, w tym z: dokumentacją projektową (projekt wykonawczy), decyzjami administracyjnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1330589,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165594,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCO Tomasz Kątny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9670730171
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 9
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-010
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Zakład Usług Elektroinstalacyjnych Marcin Kawka, ul. Modrakowa 21, 86-010 Koronowo wykona roboty związane z instalacjami elektrycznymi;
2) "SIM" S.C. Technika Instalacyjna Maciej Buraczewski Lucyna Buraczewska, ul. Kasztanowa 5, 89-620 Chojnice wykona roboty związane z instalacjami sanitarnymi i wentylacyjnymi
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1165594,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.