eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie remontu elewacji budynku nr 7 - Etap III - elewacja - w zakresie wymiany stolarki okiennej i renowacji drzwi



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123594 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu elewacji budynku nr 7 – Etap III – elewacja – w zakresie wymiany stolarki okiennej i renowacji drzwi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu elewacji budynku nr 7 – Etap III – elewacja – w zakresie wymiany stolarki okiennej i renowacji drzwi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e02dc2d-c845-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonanie remontu elewacji budynku nr 7 – Etap III – elewacja – w zakresie wymiany stolarki okiennej i renowacji drzwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie remontu elewacji budynku nr 7 – Etap III – elewacja – w zakresie wymiany stolarki okiennej i renowacji drzwi, na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859”
1.2. Zakres prac remontowych obejmuje:
1) Wymianę stolarki okiennej
a) Roboty budowlane wskazane w załącznikach graficznych do SWZ prace demontażowe istniejących okien wraz z parapetami wewnętrznymi, wymia-ną obróbek blacharskich zewnętrznych z blachy miedzianej gr. 0,7, monta-żem okien drewnianych oraz parapetów wewnętrznych z MDF i zewnętrznych z blachy miedzianej gr. 0,7, wykonaniem obróbek tynkar-skich po osadzeniu stolarki, malowaniem farbami fasadowymi, emulsyjnymi wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni ościeży, myciem i czyszczeniem okien oraz pomieszczeń po robotach budowlanych, wywozem materiałów rozbiórkowych.
b) Górne skrzydła winny być wyposażone w cięgna umożliwiające ich uchył z poziomu podłogi.
2) Renowację drzwi wejściowych do budynku wskazanych w załączniku graficznym – drewnianych - usunięcie mechaniczne lub chemiczne starego lakieru, szlifowanie, impregnacja i lakierowanie, zgodnie z dokumentacją projektową.
3) Integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia są: specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt, przedmiar robót oraz załączniki graficzne ze wskazaniem okien do wymiany oraz drzwi do renowacji w tym etapie.
4) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być zgodne z opisem technicznym i obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania z natury wszelkich pomiarów niezbędnych do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199929,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199929,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKNA-KOŁODZIEJCZYK Janusz Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351226532

7.3.3) Ulica: Os. Mastalerze 33F

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199929,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.