Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00025476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00062425/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00068795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa cementu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa cementu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7de62611-918b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, maksymalnie 300 Mg cementu portlandzkiego żużlowego - CEM II/A-S w klasie wytrzymałości 42,5 R lub innego spoiwa hydraulicznego, drobno zmielonego materiału nieorganicznego, zwanego dalej „cementem”, o parametrach spełniających normę PN 197-1:2012 lub parametrach równoważnych .
Przez rozwiązanie równoważnie należy rozumieć, że oferowany materiał to spoiwo hydrauliczne, drobno zmielony materiał nieorganiczny, który po zmieszaniu z wodą daje zaczyn, wiążący i twardniejący w wyniku reakcji i procesów hydratacji, który po stwardnieniu pozostaje wytrzymały i twardy także pod wodą i będzie spełniać następujące właściwości fizyko-chemiczne:
a) Wymagania chemiczne:
Właściwość Wymagania
(podano jako procent masy gotowego cementu)
Strata prażenia < 5,0 %
Pozostałość nierozpusz¬czalna < 5,0 %
Zawartość siarczanów (jako SO3) < 4,0 %
Zawartość chlorków < 0,10 %
Pucolanowoiść Wynik pozytywny
b) wymagania mechaniczne i fizyczne:
Klasa wytrzymałości
Wytrzymałość na ściskanie [MPa] Początek czasu wiązania
[min] Stałość objętości (rozszerzal-ność)
[mm]
Wytrzymałość wczesna Wytrzymałość normowa
po 2 dniach po 7 dniach po 28 dniach
42,5 R >20,0 - ≥ 42,5 ≤ 62,5 ≥ 60 ≤ 10
1.2 Dostarczony przez Wykonawcę cement będzie służył Zamawiającemu jako surowiec do wytwarzania iniektu, wykorzystywanego do realizacji podsadzkowych robót górniczych w Kopalni Soli „Wieliczka”. Iniekt będzie wytwarzany w zbudowanej w tym celu instalacji oraz transportowany do podziemnych wyrobisk Kopalni Soli „Wieliczka” przy użyciu rurociągów.
2. Warunki dostawy.
2.1 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania cementu na odrębne zlecenia Zamawiającego.
2.2 Cement będzie dostarczany przez Wykonawcę w terminie do 3 dni, licząc od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego. W zleceniu Zamawiający określi ilość cementu, która winna być dostarczona przez Wykonawcę oraz wymaganą datę i godzinę dostawy.
2.3 Zlecenia będą składane do Wykonawcy w formie dokumentowej - przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej i jednocześnie potwierdzane telefonicznie.
2.4 Wykonawca jest zobowiązany dostarczać cement na określone w zleceniu godziny, z tolerancją do 60 minut.
2.5 Dostawy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, przez całą dobę (także w nocy), maksymalnie 1 cysterna na dobę.
2.6 W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę cementu na godzinę określoną w zleceniu z uwzględnieniem okresu tolerancji, o którym mowa w pkt 2.4, Zamawiający może zostać zmuszony do:
1) zatrzymania pracy instalacji,
2) przeprowadzenia procedury czyszczenia instalacji oraz rurociągów celem uniknięcia zastygnięcia iniektu w instalacji lub rurociągach i tym samym doprowadzenia do ich zniszczenia lub poważnego uszkodzenia.
2.7 Wykonawca jest zobowiązany dostarczać cement w autocysternach samowyładowczych. Jednorazowa dostawa autocysterną nie powinna być mniejsza niż 25 ton i nie większa niż 29 ton.
2.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszych ilości cementu niż 25 ton lecz nie mniejszej niż 15 ton. Zamawiający deklaruje, że ilość pomniejszonych dostaw w trakcie trwania umowy z Wykonawcą wyniesie nie więcej niż 2.
2.9 Transport i rozładunek cementu będzie dokonywany przez Wykonawcę we własnym zakresie.
2.10 Miejscem dostawy cementu jest Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A. z siedzibą w Wieliczce ul. Jedynaka 3, 32 – 020 Wieliczka (rejon szybu Kościuszko).
2.11 Jednostkowe dostawy cementu muszą posiadać:
1) deklarację zgodności z normą PN 197-1:2012 lub wg rozwiązań równoważnych,
2) dokument wydania na zewnątrz WZ,
2.12 Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki lub wyniki badań laboratoryjnych zawierających podstawowe informacje takie jak procentową zawartość w masie całkowitej klinkieru i żużla wielkopiecowego mielonego w składzie cementu portlandzkiego żużlowego.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195201 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272139 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195201 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Transmar Marek Przybyło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790081696
7.3.3) Ulica: Sołtysowska 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-589
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK PRZYBYŁO PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "TRANSMAR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK PRZYBYŁO PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "TRANSMAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195201 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.