Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00098693/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą wyposażenia auli oraz pracowni spawalnictwa do modernizowanego budynku przeznaczonego na pracownie zawodowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą wyposażenia auli oraz pracowni spawalnictwa do modernizowanego budynku przeznaczonego na pracownie zawodowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9311af48-a5eb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022635/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie pomieszczeń i pracowni szkolnych w ramach Projektu 9.9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: Modernizacja, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091468/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza obejmuje dostawę wyposażenia audio, w tym:a) projektor instalacyjny 3LCD,
b) uchwyt sufitowy do projektora,
c) tablet bezprzewodowy systemu sterowania,
d) punkt dostępowy Wi-Fi,
e) klawiatura sterowania przy wejściu do sali,
f) komputer/stacja robocza,
g) sterownik centralny kompatybilny z pozostałymi elementami systemu (klawiaturą, modułami, panelem sterującym),
h) przyłącze stołowe,
i) zestaw nadajnika z auto przełącznikiem i odbiornikiem,
j) zasilacz 60 W magistrali systemu sterowania,
k) moduł przekaźnikowy,
l) wzmacniacz mocy audio klasy D – 2 sztuki,
m) zestaw mikrofonu bezprzewodowego: odbiorniki i mikrofon nagłowny – 4 sztuki,
n) statyw prosty – 10 sztuk,
o) zestaw mikrofonu bezprzewodowego z nadajnikiem do ręki – 10 sztuk,
p) mikser cyfrowy audio,
q) zestaw głośnikowy aktywny 15” ± 1,5” – 4 sztuki,
r) subwoofer aktywny 18”,
s) uchwyty montażowe do zestawów głośnikowych,
t) aktywny zestaw głośnikowy, dwudrożny, przetwornik wysokotonowy 1.4” – 2 sztuki,
u) odtwarzacz Blu-Ray, DVD, CD, SD, USB,
v) okablowanie długie AV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - część pierwsza zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 178514,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga obejmuje dostawę urządzeń do pracowni spawalnictwa, w tym:a) urządzenie spawalnicze MIG/MAG MMA – 1 sztuka,
b) urządzenie spawalnicze TIG – 2 sztuki,
c) sprężarka śrubowa – 1 sztuka,
d) przecinarka plazmowa – 1 sztuka,
e) ostrzałka do elektrod wolframowych (TIG) – 1 sztuka,
f) ręczna ukosowarka do blach – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - część druga zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42662200-6 - Nieelektryczny sprzęt spawalniczy
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 107794,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni spawalnictwa, w tym:a) stół spawalniczy – 7 sztuk,
b) kotara/parawan spawalniczy – 13 sztuk,
c) taborety warsztatowe niepełne – 7 sztuk,
d) szafa na narzędzia – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - część trzecia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42662200-6 - Nieelektryczny sprzęt spawalniczy
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172297,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172297,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A+V Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992747780
7.3.3) Ulica: Sucha 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-086
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż urządzeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172297,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w rozdziale X pkt 2 specyfikacji warunków zamówienia określił, iż ofertę przygotowuje się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ – formularz oferty oraz formularzu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ – formularz kalkulacyjny. Wykonawcy (...) do złożonej oferty nie załączyli wymaganego formularza kalkulacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2a. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; […]”.
Zamawiający w rozdziale XV pkt 3 specyfikacji warunków zamówienia określił, że (…) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). Termin składania ofert określony został na dzień 30 marca 2022 r. na godz. 10:00, natomiast wadium wniesione przez wykonawcę (...), zostało zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego w dniu 30 marca 2022 r. o godz. 11:00, tj. po terminie składania ofert. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli […] wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy; […]”.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; […]”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (58 999,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (20 000,00 zł brutto). Jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; […]”.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałczu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2025
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków szkolnych w ramach projektu pt. "Edukacja jutra w Gminie Tuchomie".
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.