Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00029639/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00061407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00069655/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków, kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu na terenie gminy Łopiennik Górny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łopiennik Górny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łopiennik Nadrzeczny 3A
1.5.2.) Miejscowość: Łopiennik Górny
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-351
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 825773004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lopiennikgorny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7f0eb90-927a-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków, kanalizacji sanitarnej i odcinka wodociągu na terenie gminy Łopiennik Górny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7f0eb90-927a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025811/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łopiennik Górny (I etap)
1.1.2 Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Łopiennik Górny
1.1.3 Bodowa odcinka wodociągu w miejscowosci Łopiennik Nadrzeczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części 1 i 2 zamówienia - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia – „Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Łopiennik Górny”.1) Zakres zadania obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w postaci budowy oczyszczalni ścieków obejmującej w szczególności:
a) budynek socjalno-technologiczny,
b) wiatę/zadaszone stanowisko na kontener lub przyczepę osadu odwodnionego,
c) zbiornik wielofunkcyjny,
d) przepompownię ścieków DN2000 wraz układem mechanicznego oczyszczania ścieków,
e) umocniony wylot do odbiornika.
2) W ramach zamówienia Wykonawca wykona wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji tj. inwentaryzację stanu istniejącego, dokumentację geologiczno-inżynieryjną uwzględniającą warunki hydrogeologiczne panujące na terenie planowanej inwestycji, projekty usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną oraz wszystkie inne niezbędne opracowania. Ponadto w ramach Projektu Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne badania, dokumenty, wnioski i opinie na podstawie, których w imieniu Zamawiającego uzyska:
a) wszelkie pozwolenia (decyzje) administracyjne niezbędne do wykonania robót oraz ich odbioru i użytkowania oczyszczalni, w tym w szczególności:
- decyzję o pozwoleniu na budowę
- o środowiskowej zgodzie na realizację przedsięwzięcia,
- decyzję celu publicznego,
- pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie ścieków oczyszczonych do odbiornika oraz pozwolenie na lokalizację urządzeń w korycie rzeki Łopa (wylot oraz umocnienie),
b) pozwolenie na użytkowanie.
3) Ponadto, Zamawiający wymaga, aby zaprojektowana, a następnie wybudowana oczyszczalnia ścieków spełniała poniższe minimalne założenia:
a) Technologia oczyszczania ścieków w oparciu o sekwencyjny reaktor porcjowy SBR, w postaci dwóch niezależnych ciągów technologicznych.
b) Projektowane obciążanie oczyszczalni wyrażone w RLM powinno wynosić min. 830 dla ŁBZT5 = 50kg/d
c) Minimalne średniodobowa przepustowość oczyszczalni wynosiła Qśrd = min. 100m3/d.
Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji
i BHP obiektów będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca przeprowadzi rozruch oczyszczalni ścieków, wymagane próby i badania rozruchowe
i eksploatacyjne oraz przygotuje dokumenty związane z oddaniem wybudowanych obiektów do użytkowania. Wykonawca dostarczy komplet sprzętu, oznakowań, instrukcji niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych
i wykonanych obiektów. Wykonawca wykona tablice informacyjne i pamiątkowe oraz oznakowanie obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 5378534,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia – „Budowa odcinka wodociągu gminnego w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny w Gminie Łopiennik Górny.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń oraz budowę sieci wodociągowej na obszarze objętym inwestycją. Długość sieci przewidzianej do zaprojektowania i wybudowania wynosi 219 m.
1) Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej:
a) aktualną mapę do celów projektowych obejmującą zakres niezbędny do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
b) projekt koncepcyjny i uzyska dla niego akceptację Zamawiającego,
c) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, decyzji i uzgodnień wraz ze zgłoszeniem budowy i uzyskaniem zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu lub uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę,
d) opracowanie planu BIOZ,
e) projekt techniczny obejmujący szczegółowe rysunki pozwalające na zrealizowanie inwestycji,
f) inne opracowania niezbędne do zgłoszenia budowy/uzyskania pozwolenia na budowę,
g) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
h) badanie wydajności hydrantów p.poż.,
i) wszelkie dokumenty niezbędne do oddania inwestycji do użytkowania.
2) Budowa sieci wodociągowej w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami budowlanymi i technicznymi obejmuje:
a) obsługę geodezyjną,
b) budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem w zasuwy i hydranty,
c) usunięcie kolizji projektowanych obiektów z istniejącą infrastrukturą,
d) roboty ziemne i w razie potrzeby odwodnieniowe,
e) dostawa i montaż materiałów niezbędnych do wykonania sieci wodociągowej,
f) dostawa i montaż rur PE 100 RC 100 SDR 17
g) dostawa i montaż hydrantów oraz pozostałej armatury wodociągowej do uzbrojenia sieci,
h) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu,
i) pełnienie nadzoru autorskiego,
j) wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 84518,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 zamówienia – „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Łopiennik Górny (I etap)”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Gminy Łopiennik Górny usługi polegającej na zaprojektowaniu i budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Łopiennik Nadrzeczny, Olszanka w Gminie Łopiennik Górny (I etap).
Zakres podstawowy zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
1) Zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w zakresie opisanym w PFU (dla wszystkich zlewni) – dotyczy pełnego zakresu objętego PFU.
Wykonawca opracuje dokumenty obejmujące co najmniej:
a) aktualną mapę do celów projektowych obejmującą zakres niezbędny do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
b) projekt koncepcyjny i uzyska dla niego akceptację Zamawiającego,
c) projekt budowlany obejmujący wszystkie branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii, decyzji i uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
d) opracowanie informacji BIOZ,
e) projekt techniczny obejmujący wszystkie branże i szczegółowe rysunki pozwalające na zrealizowanie inwestycji,
f) inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
g) uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego o ile zajdzie taka konieczność,
h) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
i) instrukcję eksploatacji urządzeń wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji urządzeń w szczególności przepompowni ścieków.
2) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w zakresie Etapu I obejmującego sieć w granicach zlewni: P1-P4, OS. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami budowlanymi i technicznymi obejmuje:
a) obsługę geodezyjną,
b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej,
c) budowę obiektów przepompowni ścieków wraz z zasilaniem enn, ogrodzeniem i utwardzeniem,
d) usunięcie kolizji projektowanych obiektów z istniejącą infrastrukturą,
e) roboty ziemne i odwodnieniowe,
f) dostawa i montaż materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania systemu kanalizacji sanitarnej,
g) dostawa i montaż rurociągów kanalizacyjnych DN200 i DN 160, PE 50, PE 90,
h) studni kanalizacyjnych o średnicy 1000 mm, 425 mm,
i) dostawa i montaż kompletnych przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem oraz automatyką i sterowaniem,
j) wykonanie instalacji zasilania energetycznego przepompowni ścieków,
k) wykonanie ogrodzenia terenu przepompowni,
l) kompletację, dostawę i montaż wyposażenia technologicznego,
m) dostawa systemu wizualizacji, automatyki i sterowania obiektów przepompowni ścieków,
n) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu,
o) nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
p) wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlanym.
Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP obiektów będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przeprowadzi rozruch przepompowni ścieków, wymagane próby
i badania rozruchowe i eksploatacyjne oraz przygotuje dokumenty związane z oddaniem wybudowanych obiektów do użytkowania.
Wykonawca dostarczy komplet sprzętu, oznakowań, instrukcji niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów.
Wykonawca wykona tablice informacyjne i pamiątkowe oraz oznakowanie obiektów.
Kanalizacja sanitarna powinna być zaprojektowana w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym z sieciowymi przepompowniami ścieków. Dopuszcza się odprowadzenie ścieków z pojedynczych budynków w sposób ciśnieniowy za pośrednictwem przepompowni indywidualnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 6637215,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7232400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD Łukasz Bucior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-297-80-53
7.3.4) Miejscowość: Krasnobród
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Sanitarnych Łukasz Bucior
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Sanitarnych Łukasz Bucior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5842500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części 2 zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu. Wykonawcy złożyli oferty niezgodną z warunkami zamówienia. Oferty Wykonawców podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części 3 na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 3 zamówienia.
INNE PRZETARGI ŁOPIENNIK GÓRNY
więcej: przetargi ŁOPIENNIK GÓRNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.