eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMontaż instalacji fotowoltaicznej na terenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wawer

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142461001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: V Poprzeczna 22

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.osir.sekretariat@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-wawer.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-749a8277-a6f3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749a8277-a6f3-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085046/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/OSIR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części zamówienia nr 1 – obejmującej lokalizację
1) ul. V Poprzeczna 22 (w szczególności opisanej w poz. 2.1.3. PFU) w ramach, której Wykonawca po uzyskaniu pozwolenia na budowę zobowiązany jest dokonać montażu zadaszenia CAR PORT na 26 pojazdów z oświetleniem LED oraz instalacji fotowoltaicznych na tymże zadaszeniu, ponadto montaż wiaty fotowoltaicznej wraz z panelami na 2 stanowiska rowerowe przy głównym wejściu, montaż paneli na pergoli przy budynku od strony ogrodu, montaż paneli na dachu budynku w ww. lokalizacji - o mocy min. 55,76 kWp i zamontowania falowników/ inwertorów dla obsługi paneli PV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 363614,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części zamówienia nr 2 – obejmującej poniższe lokalizacje:
2) ul. Starego Doktora 1 - OSiR Syrenka (w szczególności opisanej w poz. 2.1.2. PFU) – w ramach której Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu instalacji fotowoltaicznej na drewnianej konstrukcji dachu budynku, o mocy min. 34,44 kWp, falownik 33kW lub system z optymalizatorem mocy, ponadto wymagane są obróbki dekarskie (m.in. wymiana czapek kominów, udrożnienie kominów wentylacyjnych, uszczelnienie, obróbki blacharskie – zgodnie z przedmiarami robót zawartymi w załączniku nr 5a) oraz konstrukcje wsporcze -system inwazyjny – mocowanie do drewnianej konstrukcji dachu,
3) ul. Lokalna 33 - OSiR Falenica (w szczególności opisanej w poz. 2.1.1. PFU)–montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy min. 20,91 kWp, falownik o mocy min. 40 kW nie przekraczający 50 kW (wyposażony w wejścia DC, pozwalający na rozbudowę instalacji fotowoltaicznej do mocy 50kWp) i rozmieszczenie paneli pozwalające na rozbudowę instalacji PV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla części I.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, Zamawiający dla części II zamówienia ma przeznaczoną kwotę 280.000,00 zł, zaś cena najkorzystniejszej oferty wynosi 367 278,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.