eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOrganizacja cyklu szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach projektu Technopark Kielce DIH.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja cyklu szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach projektu Technopark Kielce DIH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.3.) Oddział zamawiającego: Kielecki Park Technologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260221840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-663

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@technopark.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-370ebe41-cde8-462d-b08b-36582e12125a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność polegająca na wspieraniu przedsiębiorczości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja cyklu szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach projektu Technopark Kielce DIH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-370ebe41-cde8-462d-b08b-36582e12125a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034308/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi szkoleniowe w zakresie zwiększenia umiejętności cyfrowych w ramach projektu Technopark Kielce DIH (TKDIH)

1.3.3 Organizacja AKADEMII DIGITALIZACJI w ramach projektu Technopark Kielce DIH (TKDIH)

1.3.4 Usługi szkoleniowe w zakresie przeprowadzenia Warsztatów Open Innovation w ramach projektu Technopark Kielce DIH (TKDIH)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Technopark Kielce DIH współfinansowanego ze środków Programu Cyfrowa Europa (Digital Europe) oraz Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki na lata 2021-2027 (FENG)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPT-DPR.270.1.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 - Cykl szkoleń, warsztatów, specjalistycznych i branżowych seminariów, konferencji i bootcampów dla przedstawicieli firm w ramach realizacji usługi Akademia Digitalizacji oraz Zwiększenie umiejętności cyfrowych, obejmujących obszary:
a. Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych.
b. Automatyzacja procesów z zastosowaniem sztucznej inteligencji.
c. Cyfrowe miejsce pracy: cyfryzacja HR i nowe standardy pracy zdalnej i hybrydowej.
d. Cyfrowa transformacja, przywództwo i zarządzanie zmianą.
e. Marketing cyfrowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 379383,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 - Organizacja warsztatów Open Innovation w formie hackathonu.
Zakres merytoryczny:
Organizacja dwudniowego wydarzenia typu hackathon, bazującego na metodzie otwartej innowacji (Open Innovation), ma na celu wypracowanie nowych rozwiązań, narzędzi lub prototypów dla wyzwań zgłoszonych przez przedstawicieli branży. Warsztaty Open Innovation będą dedykowanego konkretnej branży, np. produkcja, ICT, reklama/marketing. Obszar branżowy zostanie ustalony co najmniej dwa miesiące przed wydarzeniem i będzie wynikał z zainteresowania udziałem w warsztatach firm biorących udział w projekcie. Hackathon umożliwi współpracę uczestników z mentorami i ekspertami, stwarzając przestrzeń do wymiany wiedzy, doświadczeń i budowania relacji biznesowych.
Hackathon będzie skierowany do minimum dziesięciu firm z sektora MŚP, które wezmą udział jako odbiorcy wydarzenia, za ich rekrutację zgodnie z regulaminem projektu Technopark Kielce DIH odpowiada Wykonawca. Każda z tych firma będzie mogła delegować dwóch przedstawicieli, którzy wspólnie będą pracować nad wyzwaniami branżowymi. Wykonawca zapewni obecność co najmniej pięciu kluczowych przedstawicieli branży, pełniących rolę ekspertów, w tym co najmniej trzech z województwa świętokrzyskiego. Przedstawiciele ci, najpóźniej dwa miesiące przed wydarzeniem, przedstawią maksymalnie dwa wyzwania, z którymi mierzą się w swoich organizacjach. Wyzwania te będą stanowić podstawę pracy zespołów podczas hackathonu.
Przewiduje się, że zespoły będą pracować nad rozwiązaniami dla zgłoszonych przez przedstawicieli branżowych pod okiem ekspertów, którzy pomogą im wypracować innowacyjne koncepcje zgodne z zasadami metodyki otwartej innowacji. Celem wydarzenia będzie nie tylko opracowanie nowych rozwiązań, ale także wzmocnienie sieci kontaktów branżowych, co pozwoli nawiązać długofalowe relacje biznesowe i stworzyć płaszczyznę współpracy dla przedstawicieli branży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80410000-1 - Różne usługi szkolne

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 185856,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252726845

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-105

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Instytut Rozwoju Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252726845

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-105

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.