eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaBudowa drogi powiatowej nr 1916D - ulicy Kiełczowskiej (dz. nr 325, obręb Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej w miejscowości Mirków, gm. Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123824 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi powiatowej nr 1916D - ulicy Kiełczowskiej (dz. nr 325, obręb Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej w miejscowości Mirków, gm. Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi powiatowej nr 1916D - ulicy Kiełczowskiej (dz. nr 325, obręb Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej w miejscowości Mirków, gm. Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c82825a-b244-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa drogi powiatowej ul. Kiełczowskiej w m. Mirków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051339/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2520137,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi powiatowej nr 1916D – ulicy Kiełczowskiej (dz. nr 325, obręb Mirków), na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Bławatnej, w miejscowości Mirków, gmina Długołęka, wg. poniższego zakresu:
1) wykonanie odwodnienia ulicy (budowa kanalizacji deszczowej + zarurowanie dwóch rowów otwartych),
2) Wykonanie wycinki drzew i krzewów kolidujących z elementami zagospodarowania drogowego,
3) Wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej i zarurowaniem rowów,
4) wykonanie montażu elementów kanalizacji deszczowej – po śladzie likwidowanych rowów przydrożnych nr 1 i 2 + zarurowanie rowów nr 3 i 4 ,
5) wykonanie przebudowy napowietrznej linii elektroenergetycznej niskiego napięcia 0,4 kV,
6) wykonanie kanałów technologicznych ,
7) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych związanych z budową drogi,
8) wykonanie przebudowy ogrodzeń działek 81/12, 81/9, 80/12, 80/15,
9) wykonanie podbudowy i nawierzchni,
10) wykonanie regulacji studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
11) wykonanie regulacji studzienek dla włazów kanałowych,
12) wykonanie trawników,
13) wyniesienie w terenie organizacji ruchu zastępczego oraz ruchu docelowego,
2. Szczegółowo zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w:
1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ)
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do SWZ)
3) niniejszej SWZ,
4) projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
5) przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2887459,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3582118,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2887459,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

kanalizacja deszczowa, energetyka, teletechnika, geodezja, frezowanie, airspade


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2887459,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.