Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123825 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ POZIOMEJ OSNOWY GEODEZYJNEJ NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 947140189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ POZIOMEJ OSNOWY GEODEZYJNEJ NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb8328b-ca79-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000152/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 MODERNIZACJA OSNOWY GEODEZYJNEJ NA OBSZARZE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej
na terenie powiatu koszalińskiego obejmująca w szczególności:
a) analizę aktualnej bazy poziomych osnów na terenie powiatu koszalińskiego,
b) analizę materiałów źródłowych i operatów technicznych z założenia osnowy,
c) przegląd i inwentaryzację 800 punktów przewidzianych do ponownego pomiaru podnoszącego dokładność opracowanej osnowy poziomej,
d) wznowienie, odtworzenie i uzupełnienie stabilizacji 200 punktów na obszarach podlegających inwentaryzacji,
e) założenie 150 nowych punktów,
f) wykonanie pomiarów kątowo – liniowych lub satelitarnych GNSS dla 250 istniejących punktów w celu podniesienia dokładności opracowanej osnowy poziomej,
g) ponowne wyrównanie obserwacji i obliczenie współrzędnych w układzie PL-2000 danych wskazanych w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ,
h) opracowanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej,
i) realizacja projektu modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej,
j) przygotowanie cyfrowych szkiców połączeń osnów,
k) aktualizacja bazy danych BDSOG Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GEOSYSTEM Jerzy Cieszko
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAXNET - LECH WERESZCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP LIDERA: 6731382568, NIP UCZESTNIKA: 1130791058
7.3.3) Ulica: WARCISŁAWA IV 6/2
7.3.4) Miejscowość: SZCZECINEK
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić Panu Andrzejowi Jerzy Piskorek wykonanie części prac w zakresie:
- przegląd i inwentaryzacja punktów osnowy,
- stabilizacja punktów osnowy,
- wykonanie pomiarów: GNSS, kątowo – liniowych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.