Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073985/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00083053/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123846 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brzezinach wraz z rozbudową istniejącego budynku o wejście z zadaszeniem oraz windą dla niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000-Lecia 8
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-874
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627698004
1.5.8.) Numer faksu: 627698062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzeziny-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.brzeziny-gmina.pl, https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brzezinach wraz z rozbudową istniejącego budynku o wejście z zadaszeniem oraz windą dla niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ace5af00-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004435/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brzezinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073985/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiRL.271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731401,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brzezinach wraz z rozbudową istniejącego budynku o wejście z zadaszeniem oraz windą dla niepełnosprawnych.
Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45321000-3 - Izolacja cieplna, 45331110-0 - Instalowanie kotłów, 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych, 45313100-5 - Instalowanie wind
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Brzezinach wraz z rozbudową istniejącego budynku o wejście z zadaszeniem oraz windą dla niepełnosprawnych.
Zadanie realizowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID -19 dla jednostek samorządu terytorialnego
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1. Roboty budowlane
1.1. Wymiana stolarki
1.2. Roboty elewacyjne
1.3. Ocieplenie i roboty dachowe
1.4. Wejścia i stopnie na elewacji tylnej, wymiana nawierzchni
2. Modernizacja kotłowni
2.1. Demontaż kotłowni kocioł węglowy
2.2. Roboty budowlane w kotłowni i magazynie opału
2.3. Montaż kotłowni - kocioł na biomasę
2.4. Wymiana sieci c.o.
2.5. Technologia kotłowni w budynku UG -zmiana źródła ciepła - zamiast kotła olejowego zasilanie zdalaczynne z kotłowni na biomasę
2.6. Wymiana zaworów i głowic termostatycznych przychodnia
2.7. Wymiana grzejników, zaworów grzejnikowych i głowic termostatycznych - mieszkania
2.8. Podłączenie C.W.U. do istniejących podgrzewaczy
3. Montaż instalacji fotowoltaicznej - instalacja solarna
3.1. Instalacja solarna
4. Schody stalowe od frontu, podnośnik dla niepełnosprawnych
4.1. Roboty rozbiórkowe
4.2.. Schody wraz z podestem i zadaszeniem, winda dla niepełnosprawnych
4.3. Zagospodarowanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SWZ.
Całość prac będzie prowadzona na czynnym obiekcie - nie mogą one zakłócać funkcjonowania ośrodka zdrowia.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.
Wykonawca musi wykonać inwentaryzację geodezyjno - powykonawczą.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla rozbudowy istniejącego budynku Niepublicznego Ośrodka Zdrowia o wejście z zadaszeniem i windę dla osób niepełnosprawnych w terminie do dnia 15.12.2021 r.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata - maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi ustawowy.
W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Zamówienie może być zrealizowane przez jednego Wykonawcę w całości.
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
1. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to wykonywanie robót budowlanych m.in. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty elewacyjne, roboty rozbiórkowe, ocieplenie i roboty dachowe, modernizacja kotłowni, montaż instalacji fotowoltaicznej.
Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego, nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania takiego wezwania, spełniania faktu zatrudnienia osób, poprzez przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia, iż wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 1 zatrudnione były w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, wg stanu na określony dzień, na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać: informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w ust. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projektowanych postanowieniach umowy.
b) w przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego, że Wykonawca lub Podwykonawca nie zatrudnia osób wskazanych zgodnie z ust. 2, Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiadomienia odpowiednich służb.
Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
Miejsce realizacji: Brzeziny, ul. 1000-lecia 10, 62-874 Brzeziny, dz. nr 48/1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 880444,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "MAXBUD" - Wojciech Przepiorka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250738901
7.3.4) Miejscowość: Saczyn 40
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH PRZEPIÓRKA ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAXBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.