Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2022/BZP 00273443/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123878 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016320933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 667 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starych Załubicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386562434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 40
1.5.2.) Miejscowość: Stare Załubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-255
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 761 71 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzalubice@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radzymin.pl/artykuly/65/zespol-szkolno-przedszkolny-w-starych-zalubicach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b2bffd-c835-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003334/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAO.26.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318550 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia - remont czterech łazienek (trzech łazienek dla dzieci, jednej dla personelu szkoły) wraz z wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż armatury czerpalnej, przyborów i urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznych. Planowany zakres robót budowlanych:-skucie istniejących płytek glazury,
-rozbiórka istniejących ścianek działowych w toaletach,
-zerwanie posadzek z płytek terakoty, ze skuciem podłoża,
-skucie odparzonych, spękanych tynków wewnętrznych,
-rozbiórka istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
-usunięcie gruzu i materiałów rozbiórkowych, z wywiezieniem poza teren szkoły,
-wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z wyposażeniem
-wymiana instalacji elektrycznej z wyposażeniem,
-wymiana instalacji CO
-wykonanie okładzin ściennych z płytek glazury,
-obsadzenie parapetów
-wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe, jasnoszare 4 szt. (z czego 3 szt. pełne, 1 szt. z przeszkleniem, )
-wykonanie posadzki z płyt gres z uzupełnieniem warstw posadzkowych,
-uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach,
- wyrównanie ścian i sufitów płytami kartonowo - gipsowymi,
-malowanie ścian i sufitów,
-montaż systemowych ścianek z drzwiami do kabin,
-montaż armatury łazienkowej (czerpalnej i przyborów sanitarnych, wc do zabudowy podtynkowej),
-wymiana oświetlenia na ledowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 217000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia –remont korytarzy i części administracyjnej, tj. demontaż boazerii, ławek, usunięcie tapet, położenie nowych gładzi, marmolitu, obudowa istniejących instalacji, malowanie ścian i sufitów:-demontaż boazerii,
-demontaż ławek,
-demontaż i wyniesienie mebli szatniowych,
-zdjęcie tapet,
-naprawa ścian po zdjęciu boazerii,
-położenie marmolitu do wysokości 1,6m,
-zabudowa istniejących instalacji płytami karton-gips,
-naprawa ścian powyżej marmolitu,
-gipsowanie ścian powyżej marmolitu,
-gipsowanie sufitu,
-dwukrotne malowanie ścian i sufitu,
-demontaż futryn,
-wykonanie sufitu podwieszanego w części korytarza wraz z oświetleniem,
-wymiana skrzynki elektrycznej,
-postawienie ściany działowej w gabinecie dyrektora,
- malowanie ścian i sufitu w gabinecie dyrektora,
-zabudowa 2 grzejników w gabinecie dyrektora,
-wymiana 2 parapetów,
-wykonanie instalacji elektrycznej w postawionej ściance,
-wymiana drzwi wewnętrznych 10 szt. na aluminiowe jasnoszare (z czego 5 szt. pełnych i 5 szt. z szybą)
-montaż drzwi wewnętrznych białych z PCV 2 szt. w pomieszczeniach administracyjnych,
-montaż mebli szatniowych,
-usunięcie gruzu i materiałów rozbiórkowych, z wywiezieniem poza teren szkoły,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 101550 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROM-POL Krom Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250347395
7.3.3) Ulica: Norwida 17a
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROM-POL Krom Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250347395
7.3.3) Ulica: Norwida 17A
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-162021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na stacji paliw do pojazdów i maszyn
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi bez nazwy 3KD-D w obrębie 05-05
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.