eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminRemont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123878 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016320933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 667 69 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzymin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starych Załubicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386562434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 40

1.5.2.) Miejscowość: Stare Załubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-255

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 761 71 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzalubice@radzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radzymin.pl/artykuly/65/zespol-szkolno-przedszkolny-w-starych-zalubicach

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b2bffd-c835-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003334/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń administracyjnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Starych Załubicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.26.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318550 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia - remont czterech łazienek (trzech łazienek dla dzieci, jednej dla personelu szkoły) wraz z wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż armatury czerpalnej, przyborów i urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji elektrycznych. Planowany zakres robót budowlanych:
-skucie istniejących płytek glazury,
-rozbiórka istniejących ścianek działowych w toaletach,
-zerwanie posadzek z płytek terakoty, ze skuciem podłoża,
-skucie odparzonych, spękanych tynków wewnętrznych,
-rozbiórka istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
-usunięcie gruzu i materiałów rozbiórkowych, z wywiezieniem poza teren szkoły,
-wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z wyposażeniem
-wymiana instalacji elektrycznej z wyposażeniem,
-wymiana instalacji CO
-wykonanie okładzin ściennych z płytek glazury,
-obsadzenie parapetów
-wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe, jasnoszare 4 szt. (z czego 3 szt. pełne, 1 szt. z przeszkleniem, )
-wykonanie posadzki z płyt gres z uzupełnieniem warstw posadzkowych,
-uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach,
- wyrównanie ścian i sufitów płytami kartonowo - gipsowymi,
-malowanie ścian i sufitów,
-montaż systemowych ścianek z drzwiami do kabin,
-montaż armatury łazienkowej (czerpalnej i przyborów sanitarnych, wc do zabudowy podtynkowej),
-wymiana oświetlenia na ledowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 217000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia –remont korytarzy i części administracyjnej, tj. demontaż boazerii, ławek, usunięcie tapet, położenie nowych gładzi, marmolitu, obudowa istniejących instalacji, malowanie ścian i sufitów:
-demontaż boazerii,
-demontaż ławek,
-demontaż i wyniesienie mebli szatniowych,
-zdjęcie tapet,
-naprawa ścian po zdjęciu boazerii,
-położenie marmolitu do wysokości 1,6m,
-zabudowa istniejących instalacji płytami karton-gips,
-naprawa ścian powyżej marmolitu,
-gipsowanie ścian powyżej marmolitu,
-gipsowanie sufitu,
-dwukrotne malowanie ścian i sufitu,
-demontaż futryn,
-wykonanie sufitu podwieszanego w części korytarza wraz z oświetleniem,
-wymiana skrzynki elektrycznej,
-postawienie ściany działowej w gabinecie dyrektora,
- malowanie ścian i sufitu w gabinecie dyrektora,
-zabudowa 2 grzejników w gabinecie dyrektora,
-wymiana 2 parapetów,
-wykonanie instalacji elektrycznej w postawionej ściance,
-wymiana drzwi wewnętrznych 10 szt. na aluminiowe jasnoszare (z czego 5 szt. pełnych i 5 szt. z szybą)
-montaż drzwi wewnętrznych białych z PCV 2 szt. w pomieszczeniach administracyjnych,
-montaż mebli szatniowych,
-usunięcie gruzu i materiałów rozbiórkowych, z wywiezieniem poza teren szkoły,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 101550 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROM-POL Krom Zdzisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250347395

7.3.3) Ulica: Norwida 17a

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KROM-POL Krom Zdzisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250347395

7.3.3) Ulica: Norwida 17A

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-16
2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.