eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRoboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szdw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a3e00b-8e5b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Roboty interwencyjne na obiektach mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 695745,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – OD 1 Zgórsko

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99955,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – OD 2 Łopuszno

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99992,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – OD 3 Pińczów

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99868,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – OD 4 Staszów

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99820,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – OD 5 Nowa Słupia

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – OD 6 Ćmielów

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 99370,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – OD 7 Tempoczów

Roboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 1 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 1 wynosi 275.692,46 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114008,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214602,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114008,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROB-TRANS Piotr Robak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581354753

7.3.3) Ulica: Wrzosówka 2A

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114008,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 3 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 3 wynosi 137.809,20 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109125,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357907,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109125,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Sagan DROG - KOP

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109125,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 5 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 5 wynosi 387.474,99 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 6 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 6 – 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 6 wynosi 357.629,18 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 7 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 7 – 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 7 wynosi 144.866,94 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.