Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059265/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2023/BZP 00018881/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty interwencyjne na obiektach inżynierskich na drogach Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach w podziale na 7 zadań częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a3e00b-8e5b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Roboty interwencyjne na obiektach mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695745,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – OD 1 ZgórskoRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99955,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – OD 2 ŁopusznoRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99992,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – OD 3 PińczówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99868,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – OD 4 StaszówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99820,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – OD 5 Nowa SłupiaRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – OD 6 ĆmielówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 99370,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – OD 7 TempoczówRoboty będą polegały m.in. na:
• usunięciu krzewów;
• wykoszeniu powierzchni przy obiektowych;
• oczyszczeniu powierzchni betonowych (skarp, stożków, schodów, przyczółków);
• interwencyjnej wymianie uszkodzonych barieroporęczy;
• interwencyjnej wymianie bariery ochronnej na dojazdach;
• interwencyjnej wymianie barierki P1 wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym;
• wymianie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm ma podsypce cementowo-kruszywowej gr. 5 cm na dojściach do mostu;
• wykonaniu i montażu zbrojenia ze stali B500SP wraz z elementami kotwiącymi;
• beton niekonstrukcyjny w obiekcie mostowym (C 12/15) - wypełnienie nierówności pod powierzchnią betonowego umocnienia skarp i stożków;
• wykonaniu betonów naprawczych (łącznie z w-wa sczepną i przygotowaniem powierzchni) - Beton C 30/37;
• wykonaniu betonów naprawczych - Beton C 25/30 - naprawa umocnień, elementów zabezpieczeń;
• naprawach betonowych typu PCC - naprawy elementów konstrukcji, wraz z odkuciem, oczyszczeniem powierzchni i wykonaniem warstwy sczepnej;
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni stalowych wraz z oczyszczeniem (balustrady, belki stalowe, elementy dylatacji, itp.);
• czyszczeniu wpustów;
• uzupełnieniu rurek PCV sączków odwodnienia izolacji (odkucie, montaż rurek, uzupełnienie ubytków zaprawą PCC);
• zabezpieczeniu antykorozyjnym powierzchni betonowych wraz z oczyszczeniem powłoka elastyczną lub sztywną lub hydrofobizacją;
• naprawie izolacjo-nawierzchni wraz z przygotowaniem powierzchni i w-wą sczepną;
• czyszczeniu kolektora odwadniającego;
• naprawie istniejącego kolektora odwadniającego;
• wymianie uszkodzonych ścieków skarpowych;
• uzupełnieniu skarp gruntem;
• uzupełnieniu skarp kruszywem;
• uzupełnieniu narzutu kamiennego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 98370,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 1 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 1 wynosi 275.692,46 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114008,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214602,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114008,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ROB-TRANS Piotr Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581354753
7.3.3) Ulica: Wrzosówka 2A
7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-366
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114008,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 3 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 3 wynosi 137.809,20 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109125,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357907,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109125,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Sagan DROG - KOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 30
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ROB-TRANS" PIOTR ROBAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109125,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 5 - 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 5 wynosi 387.474,99 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 6 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 6 – 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 6 wynosi 357.629,18 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 7 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, złożonej na ww. zadanie, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zadania).
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP w dniu 04.03.2022 r. udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. na Zadanie nr 7 – 123.000,00 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej na Zadanie nr 7 wynosi 144.866,94 zł brutto.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
- Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Dostawa energii elektrycznej dla Domów Studenckich Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.