Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 50 Mg koksu aktywnego formowanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 50 Mg koksu aktywnego formowanego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07edeb6c-99f6-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.9.2022.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 50 Mg koksu aktywnego formowanego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. o parametrach podanych w charakterystyce koksu aktywnego formowanego, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na swój koszt do magazynu jednostki podległej Zamawiającemu: Magazyn Zakładu Zagospodarowania Odpadów „Gwarków”, ul. Zabraniecka 2, 03-872 Warszawa (magazyn czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00), w terminie nieprzekraczającym wymaganego terminu realizacji umowy.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 20.04.2022 r. – 30.06.2022 r.
Zamawiający dopuszcza sukcesywną realizację zamówienia z zastrzeżeniem, że cały przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie ostatecznym do 30.06.2022 r.
Charakterystyka koksu aktywnego formowanego:
1. Cylindryczny kształt granul
2. Średnica granul: 4,7÷5,3 mm
3. Masa nasypowa w stanie zagęszczonym (ustukanym): 560÷660 kg/m3
4. Masa nasypowa w stanie luźnym (bez ustukiwania): 530÷620 kg/m3
5. Powierzchnia właściwa: (BET,N2) > 300 m2/g
6. Wilgotność: max. 3%
7. Pochłanianie SO2: min. 30 gSO2/kgkoksu
8. Temperatura zapłonu: > 380°C
9. Odporność mechaniczna na ścieranie > 2,5 mm: > 93,5%
10. Wytrzymałość mechaniczna > 0,5 mm: > 85%
11. Analiza sitowa powyżej 4 mm: min. 97%
12. Opory przepływu 1-metrowej warstwy koksu aktywnego przy prędkości przepływu 0,2 m/s: 3,0÷3,5 mbar
13. Opory przepływu 1-metrowej warstwy koksu aktywnego przy prędkości przepływu 0,3 m/s: 6,5÷7,0 mbar
Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu świadectwo kontroli jakości wystawione przez producenta dostarczonego koksu aktywnego formowanego, potwierdzające spełnienie parametrów określonych przez Zamawiającego w charakterystyce koksu aktywnego formowanego.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył powyższe świadectwo do każdej partii dostawy.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09113000-4 - Koks
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAND ACTIVATED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6030079587
7.3.3) Ulica: Białostocka 1
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ROHLIG SUUS LOGISTICS S.A., ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa, w zakresie: transportu wyrobu do Zamawiającego
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-20 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.