eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBudowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Gminie Tarnów



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Gminie Tarnów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/525aee1a-9afd-4035-ade4-cf045c2b0a07

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Gminie Tarnów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3caf6520-9a0e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038106/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Gminie Tarnów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8374285,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Modernizacja zabytkowego budynku dworu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Centrum Historii Sztuki w Koszycach Małych
-przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku o powierzchni użytkowej 449,64 m2,
-roboty rozbiórkowe dobudówki, schodów zewnętrznych, konstrukcji dachu, obróbek i pokrycia, skucia tynków zewnętrznych i wewnętrznych, rozbiórki opasek i nawierzchni,
-podbicie fundamentów i roboty izolacyjne, odgrzybianie,
-posadzki,
-ściany, belki, wieńce, nadproża, strop,
-schody żelbetonowe wewnętrzne,
-pochylnia dla niepełnosprawnych,
-kominy,
-konstrukcja i pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,
-stolarka okienna i drzwiowa, balustrady, parapety,
-posadzki i okładziny schodów,
-tynki, okładziny GK sufitów,
-roboty malarskie,
-elewacja,
-instalacja wodociągowa,
-instalacja kanalizacji sanitarnej,
-instalacja CO z pompą ciepła 19,8 kW,
-instalacja gazowa z kotłownią (kocioł gazowy kondensacyjny),
-instalacja elektryczna,
-klimatyzacja,
-wyposażenie obiektu,
-zewnętrzna instalacja elektryczna,
-zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
-zewnętrzna instalacja wodociągowa do projektowanej studni wodomierzowej,
-przyłącz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC Dn160 1,9m, tłocznej PE100-RC Dn50 12,7m,
-przyłącz wodociągowy PE100 Dn50 12,7m
-zagospodarowane terenu /dojścia, chodniki, miejsca parkingowe, zieleń, mała architektura/
-wiata rekreacyjna,
-ogrodzenie panelowe 20 mb,

Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie architektoniczno – budowlanym, oraz projekcie techniczno –wykonawczym Pracowni Projektowej MANO czerwiec 2021, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót. Zamówienie objęte jest pozwoleniem na budowę Nr 60/2022 z dnia 24-01-2022 r. Starosty Tarnowskiego oraz pozwoleniem konserwatorskim nr 8 z dnia 10-01-2022 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Kierownik budowy musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz.U.2021 poz. 710 tj. ze zm. tj. robotami budowlanymi kieruje przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 4605653,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Zagospodarowanie centrum wsi wraz z budową tężni solankowej w miejscowości Tarnowiec
-wiata ze sceną,
-wiata drewniana z piecem grillowym,
-tężnia z instalacją solankową i zbiornikiem,
-fontanna chodnikowa z maszynownią,
-plac zabaw z ogrodzeniem przęsłowym,
-siłownia plenerowa,
-pergola,
-mała architektura /siedziska gabionowe, ławki, stojaki na rowery, tablice informacyjne/,
-zieleń, nasadzenia, trawniki,
-brama wejściowa -pergola,
-instalacja elektryczna oświetleniowa,
-instalacja wodociągowa,
-instalacja kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej,
-przyłącz wodociągowy PE100-RC Dn40 5,4m,
-utwardzenia, chodniki, miejsca postojowe 10 szt.,

Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym Draft Spółka Inżynierska s.c luty 2020 r, zgłoszeniu robót budowlanych z dnia 03-02-2022 r., Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1619167,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 : Zagospodarowanie centrum wsi wraz z budową tężni solankowej w miejscowości Koszyce Wielkie
-rozbiórka zbiornika na ścieki bytowe,
-tężnia solankowa z instalacją solankową i zbiornikami 2x 7 m3,
-fontanna chodnikowa interaktywna multimedialna z maszynownią,
-fontanna kaskadowa interaktywna multimedialna z maszynownią,
-mała architektura (ławki, leżaki, hamak, stolik, tablice informacyjne, stojak na rowery, kosze na śmieci),
-monitoring,
-instalacja elektryczna (zasilająca, przeciwporażeniowa, oświetleniowa)
-instalacja wodociągowa ,
-instalacja kanalizacyjna,
-kanalizacja deszczowa ze zbiornikiem,
-przyłącz wodociągowy,
-przyłącz kanalizacji sanitarnej,
-przyłącz kanalizacji opadowej,
Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym Architraw Dorota Filipczyk luty 2020 r, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 2149464,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4982812,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6967800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4982812,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa EFEKT Jarosław Smosna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850321482

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Koszyce Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 33-111

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4982812,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1961576 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2149300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1961576 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma STAR Ewa Chmura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 850441476

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Żabno

7.3.5) Kod pocztowy: 33-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1961576 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2293500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3591334 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2293500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Budowlano – Usługowa KAZBUD Kazimierz Lubera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123016610

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Siemiechów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-181

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2293500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.