Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191836/01 - Wynik z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f639c57-9792-4053-b395-1508497746ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja systemów grzewczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10674343.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067434
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisanew Rozdziale X SWZ. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Konserwacja i obsługa systemów grzewczych” nr postępowania 3/SZP/2025;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa konserwacji i obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg
Garnizon Bartoszyce – kompleksy wojskowe przy ul. Wojska Polskiego
i ul. Gen. Władysława Andersa w Bartoszycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowaw niniejszym ogłoszeniu, przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu usługi (konserwacji i obsługi systemów grzewczych odpowiednio dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4) na kolejne maksymalnie 12 miesięcy na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SWZ pod warunkiem należytego wykonania usługi potwierdzonego protokołami odbioru, o których mowa w § 7 ust. 6 projektowanych postanowień umowy.
2. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb i posiadania środków finansowych na ten cel w następnym roku budżetowym.
3. Strony zgodnie oświadczają, że wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z niego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia.
4. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przed zakończeniem terminu niniejszej umowy, przez złożenie oświadczenia.
6. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w umowie.
7. Do praw i obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia określone w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty - 60%
Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3. W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:
Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego Liczba punktów
do 4 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 40 pkt
powyżej 4 godz. – do 5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 30 pkt
powyżej 5 godz. – do 6 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 20 pkt
powyżej 6 godz. – do 7 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 10 pkt
powyżej 7 godz. – do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 0 pkt
UWAGA:
Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 8 godzin.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 8 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 7 godz. do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa konserwacji i obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg
Garnizon Braniewo – kompleksy wojskowe przy Al. Wojska Polskiego
i ul. Sikorskiego w Braniewie oraz w Chruścielu
gm. Płoskinia,
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowaw niniejszym ogłoszeniu, przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu usługi (konserwacji i obsługi systemów grzewczych odpowiednio dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4) na kolejne maksymalnie 12 miesięcy na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SWZ pod warunkiem należytego wykonania usługi potwierdzonego protokołami odbioru, o których mowa w § 7 ust. 6 projektowanych postanowień umowy.
2. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb i posiadania środków finansowych na ten cel w następnym roku budżetowym.
3. Strony zgodnie oświadczają, że wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z niego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia.
4. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przed zakończeniem terminu niniejszej umowy, przez złożenie oświadczenia.
6. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w umowie.
7. Do praw i obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia określone w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty - 60%
Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3. W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:
Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego Liczba punktów
do 4 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 40 pkt
powyżej 4 godz. – do 5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 30 pkt
powyżej 5 godz. – do 6 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 20 pkt
powyżej 6 godz. – do 7 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 10 pkt
powyżej 7 godz. – do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 0 pkt
UWAGA:
Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 8 godzin.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 8 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 7 godz. do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa konserwacji i obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg
Garnizon Elbląg – kompleksy wojskowe przy ul. Kwiatkowskiego 15, ul. Łęczyckiej 6, ul. Królewieckiej 130, 169 w Elblągu oraz w Wilkowie gm. Milejewo.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowaw niniejszym ogłoszeniu, przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu usługi (konserwacji i obsługi systemów grzewczych odpowiednio dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4) na kolejne maksymalnie 12 miesięcy na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SWZ pod warunkiem należytego wykonania usługi potwierdzonego protokołami odbioru, o których mowa w § 7 ust. 6 projektowanych postanowień umowy.
2. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb i posiadania środków finansowych na ten cel w następnym roku budżetowym.
3. Strony zgodnie oświadczają, że wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z niego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia.
4. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przed zakończeniem terminu niniejszej umowy, przez złożenie oświadczenia.
6. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w umowie.
7. Do praw i obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia określone w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty - 60%
Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3. W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:
Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego Liczba punktów
do 4 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 40 pkt
powyżej 4 godz. – do 5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 30 pkt
powyżej 5 godz. – do 6 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 20 pkt
powyżej 6 godz. – do 7 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 10 pkt
powyżej 7 godz. – do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 0 pkt
UWAGA:
Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 8 godzin.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 8 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 7 godz. do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa konserwacji i obsługi systemów grzewczych oraz zabezpieczenie w energię cieplną obiektów jednostek i instytucji wojskowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy Elbląg
Garnizon Morąg – kompleks wojskowy przy ul. Wojska Polskiego,
w Morągu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający po zakończeniu terminu realizacji umowy, o którym mowaw niniejszym ogłoszeniu, przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu usługi (konserwacji i obsługi systemów grzewczych odpowiednio dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4) na kolejne maksymalnie 12 miesięcy na zasadach określonych w załączniku nr 4 do SWZ pod warunkiem należytego wykonania usługi potwierdzonego protokołami odbioru, o których mowa w § 7 ust. 6 projektowanych postanowień umowy.
2. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb i posiadania środków finansowych na ten cel w następnym roku budżetowym.
3. Strony zgodnie oświadczają, że wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z niego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia.
4. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 45 dni kalendarzowych przed zakończeniem terminu niniejszej umowy, przez złożenie oświadczenia.
6. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w umowie.
7. Do praw i obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia określone w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty - 60%
Czas przystąpienia do usunięcia awarii - 40%
2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej
3. W kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii” oferta uzyska:
Czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego Liczba punktów
do 4 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 40 pkt
powyżej 4 godz. – do 5 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 30 pkt
powyżej 5 godz. – do 6 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 20 pkt
powyżej 6 godz. – do 7 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 10 pkt
powyżej 7 godz. – do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego 0 pkt
UWAGA:
Maksymalny czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego wynosi do 8 godzin.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę czasu przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego powyżej 8 godzin – spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Brak zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym „Czasu przystąpienia do usunięcia awarii” od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego oznaczać będzie, że czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego będzie wynosił powyżej 7 godz. do 8 godz. od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas przystąpienia do usunięcia awarii”.
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj., jeżeli Wykonawca:Dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4
dysponuje, co najmniej dwiema osobami posiadającymi:
ważne świadectwo kwalifikacji Grupy 1, 2 i 3 w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji lub sieci na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz.U. 2024 poz. 266 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji lub sieci (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392);
UWAGA!
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej
dwoma osobami, każda posiadająca świadectwa kwalifikacji wszystkich grup lub co najmniej po dwie osoby posiadające odpowiednio świadectwa poszczególnych grup.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz zofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom
opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane
przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
jw.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żądazłożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium:a) dla części zamówienia nr 1 w wysokości: 1 040,00 PLN;
b) dla części zamówienia nr 2 w wysokości: 970,00 PLN;
c) dla części zamówienia nr 3 w wysokości: 670,00 PLN;
d) dla części zamówienia nr 4 w wysokości: 1 000,00 PLN;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, lub dostawy lub usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których, te zdolności są wymagane.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art.125
ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
4) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór - ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.
5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
a) Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej podpisany elektronicznym
podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona
za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z
innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania
pozostałych.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W Załączniku nr 4 do SWZ w § 17 zawarte są klauzule dotyczące możliwościi warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067434
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia:Część zamówienia nr 1, 2, 3, 4 – od daty zawarcia umowy (nie wcześniej niż od 01.04.2025 r.) 31.12.2025 r.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda
złożenia oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia)
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Rozbudowa budynku C Szpitala Powiatowego w Opocznie na cele zakładu opiekuńczo - leczniczego
- Usługa konserwacji instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 i ul. Kocjana 3 w Warszawie.
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.