eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinKompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9951a5fa-c67e-4b00-a198-3a3b778b5350

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9951a5fa-c67e-4b00-a198-3a3b778b5350

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081971/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Transport zewnętrzny, w tym przewóz dzieł sztuki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM-ZP.26.1.2.2025.PW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części 1 - Kompleksowa usługa transportu lądowego ekspona­tów z Muzeum Narodo­wego w Lublinie do siedziby Muzeum Archeologicznego – oddział Mu­zeum Miejskiego Wrocławia wraz z czynnościami towarzyszącymi, obejmuje m.in:
1. przewóz obiektów na trasie z Muzeum Narodowego w Lublinie ul. Zamkowa 9. 20-117 Lublin do Muzeum Miejskiego Wrocławia, oddział Muzeum Archeologiczne, ul. Antonie­go Cieszyńskiego 9, 50-136 Wrocław;
2. Organizację transportu: wszystkie czynności związane z pakowaniem, załadunkiem i transportami odbędą się w uzgodnieniu i we współpracy z Wydającymi obiekty oraz z Koordynatorem z ramienia Zamawiającego. Wykonawca przed rozpoczęciem usługi potwierdzi sposób pakowania obiektów – zapakowanie obiektów nastąpi zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, ustali szczegółowe miejsca i daty odbiorów – plan transportu zostanie opracowany we współpracy z Koordynatorem z ramienia Zamawia­jącego.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówie­nia - załącznikiem nr 1 dla części 1 SWZ, z uwzględnieniem zapisów SWZ oraz projektowa­nymi posta­nowieniami wzoru umowy stanowiącymi załącznik nr 3 dla części 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w części 2 - Kompleksowa usługa transportu lądowego ekspona­tów na potrzeby wystawy czasowej „Co babie do pędzla”. Artystki polskie 1850-1950 wraz z czynnościami towa­rzyszącymi, obejmuje m.in.:
1. Przewóz obiektów na trasach:
1.1. Etap I: przywóz obiektów do Muzeum Narodowego w Lublinie z krajowych instytu­cji i kolekcji prywatnych,
1.2. Etap II: odwóz obiektów z Muzeum Narodowego w Lublinie do instytucji i kolekcji prywatnych:
2. Organizacja transportu: wszystkie czynności związane z pakowaniem, załadunkiem i transportami odbędą się w uzgodnieniu i we współpracy z Wydającymi obiekty oraz z Koordynatorem z ramienia Zamawiającego: Wykonawca przed rozpoczęciem usługi potwierdzi sposób pakowania obiektów – zapakowanie obiektów nastąpi zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, ustali szczegółowe miejsca i daty odbiorów – plan transportu zostanie opracowany we współpracy z Koordynatorem z ramienia Zamawia­jącego.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówie­nia - załącznikiem nr 1 dla części 2 SWZ, z uwzględnieniem zapisów SWZ oraz projektowa­nymi posta­nowieniami wzoru umowy stanowiącymi załącznik nr 6 dla części 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 423500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35362,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART TRANSIT POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311636247

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 3B

7.3.4) Miejscowość: Dobroń

7.3.5) Kod pocztowy: 95-082

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART TRANSIT POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311636247

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 3B

7.3.4) Miejscowość: Dobroń

7.3.5) Kod pocztowy: 95-082

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.