eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa - Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10: cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10:
cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/461106

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10:
cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5502e1-8efc-46a5-9662-b748d30cbbfa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 1 zamówienia – branża sanitarna.

1.3.18 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 2 zamówienia – branża elektryczna.

1.3.19 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 3 zamówienia – branża teletechniczna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży sanitarnej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży sanitarnej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia branża sanitarna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 90800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży elektrycznej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot w części 2 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży elektrycznej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia branża elektryczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 49700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży teletechnicznej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot w części 3 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży teletechnicznej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia branża teletechniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 44900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kierownik Budowy Wojciech Ciejka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-205-46-28

7.3.3) Ulica: Łanowa 41L

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo-Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-010-73-49

7.3.3) Ulica: Białej Bramy 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROJTEL Sebastian Piechowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-195-66-96

7.3.3) Ulica: Wieczorka i Surowca 25

7.3.4) Miejscowość: Kroczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 42-425

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-10

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla części 1, 2 i 3 zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 10.10.2026 roku.
2) Zamawiający może odpowiednio skrócić lub wydłużyć czas trwania usługi w przypadku skrócenia lub wydłużenia czasu realizacji robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.