Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679861/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10:
cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4611061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10:cz. 1- sanitarna, cz. 2 - elektryczna, cz. 3 - teletechniczna.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5502e1-8efc-46a5-9662-b748d30cbbfa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 1 zamówienia – branża sanitarna.
1.3.18 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 2 zamówienia – branża elektryczna.
1.3.19 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – Etap 1, 4, 5, 7, 8, 9 i 10” – część 3 zamówienia – branża teletechniczna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży sanitarnej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży sanitarnej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia branża sanitarna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 90800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży elektrycznej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot w części 2 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży elektrycznej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia branża elektryczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 49700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewitalizacja centrum Myszkowa – poprawa infrastruktury” w branży teletechnicznej obejmującą realizację robót budowlanych w skład których wchodzą etapy: 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10.
2) Skrócony opis etapów realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Etap 1: (od Ronda Flagi do ul. Słowackiego). Przebudowa drogi na odcinku od Ronda Flagi do ul. Słowackiego (chodników i jezdni, przebudowa infrastruktury);
b) Etap 4: (Skwer Kwiatkowskiego - Skwer Miejski Myszków). Zagospodarowanie skweru poprzez: wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych - chodników, przebudowę infrastruktury, przeniesienie Pomnika Poległym za Ziemię Myszkowską, wykonanie fontanny, elementów małej architektury, Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
c) Etap 5: Budowa Placu Dworcowego. Zagospodarowanie Placu Dworcowego z przylegającymi chodnikami, zieleńcem śródplacowym oraz terenem zielonym z roślinami ozdobnymi, wyposażenie w elementy małej architektury. Budowa zespołu fontann.
d) Etap 7: (Parking przy ul. Słowackiego) Parking przy ul. Słowackiego z 40 miejscami postojowymi;
e) Etap 8: (ul. Kościuszki). Przebudowa ul. Kościuszki wraz z infrastrukturą techniczną. Zadrzewienie ulicy, wykonanie miejsc postojowych na łącznie 10 stanowisk. Wyposażenie w elementy małej architektury;
f) Etap 9: (teren przed Urzędem Miejskim). Zagospodarowanie skweru przed Urzędem Miasta Myszkowa poprzez wykonanie w nowej lokalizacji ciągów pieszych – chodników, wyposażenie w elementy małej architektury. Zagospodarowanie terenu poprzez nowe nasadzenia drzew i krzewów;
g) Etap 10: (budynki użytkowe) Rozbiórka istniejącego budynku jednorodzinnego i pawilonów handlowych. Budowa budynku usługowego wraz z wewnętrzną instalacją, zagospodarowaniem terenu i przebudową istniejącego parkingu przy ul. 3 Maja. Wyposażenie w elementy małej architektury z wykorzystaniem istniejących ławek.
3) Przedmiot w części 3 zamówienia nie obejmuje robót budowlanych w ciągu drogi wojewódzkiej DW 793 na nieruchomościach stanowiących własność Województwa Śląskiego 3702/6, 3704/21, 3705/6, 3707/3, 3707/5, 3714/8, 3714/18, 3794/22 związanych z przebudową skrzyżowania ul. Pułaskiego i ul. Kościuszki, budową parkingu oraz przebudowy infrastruktury drogowej, w tym robót w zakresie likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych i jego nowej lokalizacji, tj. dla części robót dla etapów 4 i 8 określonych w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie wykonawczym i technicznym, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4) Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), która będzie osobiście pełnić nadzór inwestorski w branży teletechnicznej.
5) Wymagane dane dotyczące wskazywanej osoby Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia branża teletechniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 44900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kierownik Budowy Wojciech Ciejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-205-46-28
7.3.3) Ulica: Łanowa 41L
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo-Wykonawczy Instalacji Elektrycznych Marek Brodala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-010-73-49
7.3.3) Ulica: Białej Bramy 1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PROJEKTOWO-WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH MAREK BRODALA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROJTEL Sebastian Piechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-195-66-96
7.3.3) Ulica: Wieczorka i Surowca 25
7.3.4) Miejscowość: Kroczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 42-425
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELPROJTEL Sebastian Piechowski
jakie przetargi wygrała firma
ELPROJTEL Sebastian Piechowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 10.10.2026 roku.
2) Zamawiający może odpowiednio skrócić lub wydłużyć czas trwania usługi w przypadku skrócenia lub wydłużenia czasu realizacji robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa szpitala powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.