Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048897/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzieln Włochy m.st. Warszawy. Cz I - rej na płd – wsch od Al. Jerozolimskich Cz II – rej na płn– zach od Al. Jerozolimskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 48224434200
1.5.8.) Numer faksu: 48224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzieln Włochy m.st. Warszawy. Cz I - rej na płd – wsch od Al. Jerozolimskich Cz II – rej na płn– zach od Al. Jerozolimskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f4c670b-8367-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017768/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 remont nawierzchni dróg bitumicznych część I i II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048897/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN 5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część I - rejon na płd. – wsch. od Al. Jerozolimskich.2) Przedmiot zamówienia obejmuje (Część I ZAMÓWIENIA) prace dotyczące:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową,
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej,
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej,
- zabezpieczenie miejsca awarii,
Prace wymienione wyżej prowadzone będą na podstawie Projektowanych Postanowień Umowy, zgodnie
z Kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w Kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach jakich Przedmiaru robót/Kosztorysu ofertowego.
Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do powszechnie obowiązujących aktów prawnych, a w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 450 t.j.). Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego.
3) Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót budowlanych (CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA) określają Projektowane Postanowienia Umowy wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Kosztorys ofertowy;
b) Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustaw Pzp) - Część I ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z zapisami §10 Projektowanych Postanowień Umowy.
Zamawiający informuje, iż - nie ma obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Wartość Części I obejmuje zamówienie podstawowe oraz przewidywane zamówienie podobne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 304878,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Remont nawierzchni dróg gminnych w zakresie robót bitumicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy. Część II – rejon na płn. – zach. od Al. Jerozolimskich2) Przedmiot zamówienia obejmuje (Część II ZAMÓWIENIA) prace dotyczące:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową,
- remonty cząstkowe nawierzchni z płyt MON mieszanką mineralno-asfaltową,
- naprawa (przestawienie) krawężników z naprawą uszkodzonej ławy betonowej,
- regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej,
- zabezpieczenie miejsca awarii,
Prace wymienione wyżej prowadzone będą na podstawie Projektowanych Postanowień Umowy, zgodnie
z Kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącym załącznik nr 2 do Projektowanych Postanowień Umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w Kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto.
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót/Kosztorysu ofertowego.
Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do powszechnie obowiązujących aktów prawnych, a w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 450 t.j.) . Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego.
3) Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót budowlanych (CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA) określają Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami:
a) Załącznik nr 1 – Kosztorys ofertowy;
b) Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) -
Część II ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do realizacji zamówienia, osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z zapisami §10 Projektowanych Postanowień Umowy.
Zamawiający informuje, iż - nie ma obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Wartość Części II obejmuje zamówienie podstawowe oraz przewidywane zamówienie podobne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 304878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221318,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221318,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie Roboty Ogólnobudowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220000213
7.3.3) Ulica: ul. Zgrupowania Żmija 25/6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-875
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE, ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE BRONOWSKI WALDEMAR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221318,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218866,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218866,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANAT WITOLD POCIEJEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230043901
7.3.3) Ulica: ul. Stołeczna 56
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WITOLD POCIEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WITOLD POCIEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218866,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.