Og³oszenie z dnia 2025-02-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00140208/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00194337/01 - Wynik z dnia 2025-04-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej
w Kazimierzu Biskupim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KAZIMIERZ BISKUPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019102
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kazimierz Biskupi
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej
w Kazimierzu Biskupim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20020cd8-a601-4768-a145-117a2dc15932
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00124105
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00017881/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Postawowej w Kazimierzu Biskupim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej, Dzia³anie 10.6 Przybli¿enie Wielkopolski Wschodniej do osi±gniêcia neutralno¶ci klimatycznej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kazimierz-biskupi3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kazimierz-biskupi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korespondencja przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej odbywa siê w nastêpuj±cy sposób:
a) Przed up³ywem terminu sk³adania ofert (miêdzy innymi: pytania do postêpowania, wnioski o wyja¶nienie SWZ):
- za po¶rednictwem portalu pzp, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto, u¿ytkownik wskazuje postêpowanie. Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêpowania przechodzi do zak³adki „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania. W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”. Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”. W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”
- bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl
b) Po up³ywie terminu sk³adania ofert” ( miêdzy innymi: dokumenty, o¶wiadczenia, wyja¶nienia) za po¶rednictwem portalu pzp – analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Komunikacja za po¶rednictwem portalu pzp:
a) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu , loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy.
b) Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/instrukcje
c) Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „Rozporz±dzenie”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, ¿e:
a) pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu,
b) formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:
- z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik
- spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty
4. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj. niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne:
a) dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje;
c) zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,
f) Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg
g) Dopuszczalna ³±czna wielko¶æ plików przesy³anych do systemu to 1000MB.
h) Informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:
- plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,
- jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Gmina Kazimierz Biskupi reprezentowana przez Wójta Gminy Kazimierz Biskupi, ul. Plac Wolno¶ci 1, 62-530 Kazimierz Biskupi.
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail: iod@kazimierz- biskupi.pl
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 6 powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom przetwarzaj±cym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniaj±cym niszczenie materia³ów itp.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
10. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INR.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
- termomodernizacjê budynku w zakresie docieplenia ¶cian, dachów, wymiany zewnêtrznej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z pracami towarzysz±cymi;
-modernizacjê instalacji centralnego ogrzewania - grzejników z zaworami termostatycznymi, monta¿ odpowietrzników oraz zaworów odcinaj±cych, wymianê ruroci±gów;
-wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w czê¶ci pomieszczeñ;
- wymianê istniej±cych opraw o¶wietlenia ogólnego na energooszczêdne oprawy wyposa¿one w ¼ród³a ¶wiat³a LED - w istniej±cych punktach o¶wietleniowych;
-monta¿ awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego LED;
-przebudowê przy³±cza zasilaj±cego wraz z wymian± rozdzielnicy g³ównej i monta¿em Przeciwpo¿arowego Wy³±cznika Pr±du; ;
-monta¿ nowej instalacji odgromowej (usuniêcie istniej±cej);
-monta¿ instalacji fotowoltaicznej;
-monta¿ systemu zagospodarowania wody opadowej - tunel umo¿liwiaj±cy rozs±czanie wody deszczowej na terenach zielonych;
-likwidacjê wnêki przy wej¶ciu do kot³owni, remont schodów zewnêtrznych i czê¶ci chodników, monta¿ daszków ochronnych nad wej¶ciami;
- zakup i monta¿ budek lêgowych (rekompensata za utracone siedliska ptaków).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia (maks. o 3 miesi±ce)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz spe³niaj± wynikaj±cy z art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy Pzp dotycz±ce:1.1 Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.2. Znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie co najmniej 2 500 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy 00/100 z³otych).
1.3. Dysponowania zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow±:
1) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ (zakoñczy³) co najmniej: 2 zadania polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022r. poz. 1225 z pó¼n. zm), o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto ka¿de.
Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty od zleceniodawców potwierdzaj±ce, ¿e wymienione roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
2) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±ce nastêpuj±ce kwalifikacje i do¶wiadczenie do pe³nienia funkcji:
a. Kierownika budowy / robót konstrukcyjno-budowlanych - co najmniej 1 osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami, dla ww. przedmiotu zamówienia, oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe gwarantuj±ce nale¿yte
wykonanie przedmiotu zamówienia tj. min 5 lat do¶wiadczenia licz±c od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych.
b. Kierownika robót bran¿y sanitarnej - co najmniej 1 osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane - w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami dla ww. przedmiotu zamówienia.
c. Kierownika robót bran¿y elektrycznej - co najmniej 1 osoba posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane - w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami dla ww. przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kontrolê jako¶ci i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
(Przez dysponowanie bezpo¶rednie nale¿y rozumieæ samodzielne dysponowanie przez wykonawcê dan± osob± fizyczn± na podstawie ró¿nych stosunków prawnych (np. umowy cywilnoprawnej lub umowy o pracê), je¿eli osoba ta bêdzie wykonywa³a wy³±cznie osobi¶cie, uzgodnione z wykonawc± czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia np. pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, kierownika robót budowlanych. Przez dysponowanie po¶rednie nale¿y rozumieæ natomiast powo³ywanie siê przez wykonawcê na zasoby podmiotu trzeciego poprzez udostêpnienie wykonawcy danej osoby przez inny podmiot w trybie art. 118 Ustawy Pzp)
2. Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± (formularz ofertowy – Za³±cznik nr 2 ) ka¿dy wykonawca sk³ada:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu;
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych , o ile wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2) pe³nomocnictwo – je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z w³a¶ciwych dokumentów rejestrowych, o których mowa w pkt 1) lub ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej, chyba ¿e upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki cywilnej wynikaæ bêdzie z do³±czonej do oferty umowy spó³ki cywilnej, b±d¼ wszyscy wspólnicy spó³ki podpisz± ofertê) ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ z³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie z przepisami ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego;
3) oryginalny dokument wniesienia wymaganego wadium przetargowego w formie porêczenia lub gwarancji;
4) informacjê o korzystaniu z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 118 Ustawy Pzp wraz z zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – tylko w przypadku, kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wymaganych zdolno¶ci zawodowych polega³ bêdzie na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy Pzp – wed³ug wzoru Za³±cznika nr 6 do SWZ.
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – wy³±cznie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotycz±cego
kwalifikacji zawodowych wykonawcy (brak za³±cznika do SWZ - forma i tre¶æ informacji w tym zakresie zosta³a pozostawiona do indywidualnego opracowania przez wykonawcê);
Konieczno¶æ z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 5) nastêpuje w przypadku uregulowanym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp, tj. :
- gdy nie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie spe³niaj± warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp lub
- gdy nie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie spe³niaj± warunek dotycz±cy wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia.
6) kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± kalkulacji uproszczonej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 60 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na oprocentowane konto w Banku:
nr 60 8530 0000 0200 0374 2000 0015 z dopiskiem
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Kazimierzu Biskupim
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia wadium w walucie innej ni¿ z³oty polski i dotyczy to wadium sk³adanego w ka¿dej z mo¿liwych form.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa powy¿ej, przed up³ywem terminu
sk³adania ofert ( tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie porêczenia lub gwarancji wówczas musi byæ przekazane zamawiaj±cemu przez wykonawcê ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej. Gwarancjê lub porêczenie nale¿y wystawiæ w formie elektronicznej opatrzonej przez wystawcê gwarancji lub porêczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazaæ w takiej formie w jakiej dokument by³ wystawiony przez gwaranta lub porêczyciela, to jest w formie orygina³u.
Warunku powy¿szego nie spe³nia elektroniczna kopia orygina³u dokumentu porêczenia lub gwarancji podpisana przez wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym - w szczególno¶ci wniesiona w formie cyfrowego skanu orygina³u wadium sporz±dzonego w formie pisemnej, przes³anego nastêpnie ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej kopii oryginalnego dokumentu wadium.
Orygina³ dokumentu wadialnego nale¿y z³o¿yæ jako osobny plik obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP).
7. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, powinny byæ one bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winny zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji /porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib.
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± (porêczeniem),
3) kwotê gwarancji (porêczenia),
4) termin wa¿no¶ci gwarancji (porêczenia),
5) bezwarunkowe, nieodwo³alne oraz p³atne na ka¿de ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta / porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
8. Zwrot wadium przez zamawiaj±cego nastêpuje na zasadach i w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 – 5 Ustawy Pzp.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, wadium (w ka¿dej z dopuszczonych Ustaw± Pzp) mo¿e byæ wniesione przez jednego lub czê¶æ lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem, ¿e ³±czna wysoko¶æ wniesionego wadium odpowiadaæ bêdzie wymaganej przez zamawiaj±cego kwocie wadium. W taki przypadku wnosz±c wadium nale¿y wskazaæ w czyim imieniu i tytu³em jakiego postêpowania wadium jest wnoszone.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub który nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub który z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ.2. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania mo¿liwe s± w trybie art. 455 Ustawy Pzp. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Przes³anki i dopuszczalny zakres zmian postanowieñ zawartej umowy wraz z okre¶leniem
rodzaju i zakresu zmian oraz warunków wprowadzenia zmian nie modyfikuj±cych ogólnego charakteru umowy zawarto w dokumentach zamówienia w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-14 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z wymaganymi za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem portalu pzp, który dostêpny jest po zalogowaniu na stornie app.sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych ¼ród³ach energii dla SOiA
- Modernizacja urz±dzeñ pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczêta
- Przebudowa i rozbudowa bud. u¿yt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w zwi±zku z tworzeniem klubu dzieciêcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadañ inwestycyjnych p.n. ,, Wymiana przy³±cza wodoci±gowego i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Podwale w m. Góra ( ...)
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rac³awickiej 9
- Roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± zaplecza sportowego w Zespole Szkó³ Techniczno-Informatycznych w Gliwicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.