Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00024412/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. RZECZNEJ ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. LUBSZECKIEJ W KALETACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2
1.5.2.) Miejscowość: Kalety
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalety.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca09737e-7c69-4775-b868-20289809758d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. RZECZNEJ ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. LUBSZECKIEJ W KALETACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca09737e-7c69-4775-b868-20289809758d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010189/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w ul. Rzecznej w Kaletach
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rzecznej w Kaletach
1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Lubszeckiej w Kaletach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Rzecznej w KaletachZakres prac obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Budowy sieci wodociągowej
budowa sieci wodociągowej Ø110 PE RC o łącznej długości 219,1 mb metodą przewiertu sterowanego,
przejście pod drogą powiatową ul. Koszęcińska o szerokości jezdni asfaltowej 5,5 m metodą przewiertu sterowanego. Komory umieszczone poza jezdnią w nieutwardzonym poboczu,
wykonanie dezynfekcji wybudowanego odcinka sieci wodociągowej oraz płukanie,
włączenie do istniejącej DN110 w ul. Rzecznej oraz Łowieckiej,
zabudowa jednego hydrantu DN80 mm,
tyczenia geodezyjnego oraz inwentaryzacji powykonawczej z wniesieniem do zasobów.
2) Budowy kanalizacji sanitarnej
budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE RC ∅ 90 SDR 11 PN 16 z kablem do monitorowania typu NYY-J 5x2,5 mm² o łącznej długości 251,7mb metodami przewiertu sterowanego i wykopową,
przejście pod drogą powiatową ul. Koszęcińska o szerokości jezdni asfaltowej 5,5 m metodą przewiertu sterowanego. Komory umieszczone poza jezdnią w nieutwardzonym poboczu,
budowa 4 studni zaworowych kanalizacji ciśnieniowej,
wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej DN110 mm w ul. Łowieckiej w punkcie „W3”,
tyczenia geodezyjnego oraz inwentaryzacji powykonawczej z wniesieniem do zasobów.
W związku z terminem ważności pozwolenia na budowę prace należy rozpocząć do dnia 28 lutego 2025 r.
Wykonanie organizacji ruchu drogowego o charakterze czasowym uwzględnić przy przygotowywaniu oferty oraz uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja - kalkulacja własna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SWZ –dokumentacja techniczna do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 349604,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Lubszeckiej w KaletachZakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE 100 Ø 90 SDR 11 PN10 z kablem do monitorowania typu NYY-J 5x2,5 mm2 o długości 82,8 mb,
zabudowę 2 studni zaworowych kanalizacji ciśnieniowej,
wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Lubszeckiej,
tyczenia geodezyjnego oraz inwentaryzacji powykonawczej z wniesieniem do zasobów.
W związku z terminem ważności pozwolenia na budowę prace należy rozpocząć do dnia 28 lutego 2025 r.
Wykonanie organizacji ruchu drogowego o charakterze czasowym uwzględnić przy przygotowywaniu oferty oraz uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako dodatkowa pozycja - kalkulacja własna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlano - wykonawczy, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SWZ –dokumentacja techniczna do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 94022,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1154387,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Produkcyjno-Usługowo-Handlowy TORPAP Jacek Borek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751003852
7.3.4) Miejscowość: Sadów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333538,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Produkcyjno-Usługowo-Handlowy TORPAP Jacek Borek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751003852
7.3.4) Miejscowość: Sadów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.