Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00310922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2025/BZP 00124324/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ULANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409488
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 5
1.5.2.) Miejscowość: Ulanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-410
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158763041
1.5.8.) Numer faksu: 158763053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ulanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445d2011-0b8e-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017021/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.270.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1162600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie.
- Budynek w stanie istniejącym – częściowo o podpiwniczony, parterowy, murowany z dachem drewnianym dwuspadowym
krytym blachą trapezową.
Budynek wyposażony jest w instalacje elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną z przyłączeniem do sieci zewnętrznych
oraz instalacje gazową z przyłączeniem do sieci gazowej Średniego ciśnienia. Budynek ogrzewany jest przy użyciu kotła na
paliwo stałe
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1) rozbudowie budynku od strony wschodniej pokazanej na rzutach
2) przebudowie pomieszczeń w części istniejącej budynku pokazanej na rzutach
3) wykonaniu nad projektowaną rozbudową nowej więźby dachowej i nowego pokrycia z blachy trapezowej oraz obróbek
blacharskich
4) wykonaniu robót wykończeniowych w części istniejącej i w obrębie projektowanej rozbudowy.
5) wykonaniu instalacji potrzebnych do funkcjonowania pomieszczeń w obrębie całego budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1272734,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244561,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1272734,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST Krzysztof Bajek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020122169
7.3.4) Miejscowość: Nowosielec
7.3.5) Kod pocztowy: 37-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, murowanie, betonowanie
ZRB J.K. Bajek Spółka z o.o.
Nowosielec 288
37-400 Nisko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1272734,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz budowa kompaktowego węzła cieplnego w budynku Zespołu Szkół Gastronomicznych nr 2 im. Prof. Odona Bujwida przy ul. Zamoyskiego 6 w Krakowie
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.