eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra"Budowa placu zabaw przy ul. Urzędniczej w Miedzianej Górze".



Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw przy ul. Urzędniczej w Miedzianej Górze”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedziana Góra

1.3.) Oddział zamawiającego: Gm Miedziana Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 18

1.5.2.) Miejscowość: Miedziana Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-085

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ruszewicz@miedziana-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw przy ul. Urzędniczej w Miedzianej Górze”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2cc32e-1495-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013711/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa placu zabaw w Miedzianej Górze - zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179070/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGPOS.271.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200768,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie placu zabaw przy ul. Urzędniczej w Miedzianej Górze, gmina Miedziana Góra, województwo świętokrzyskie, obejmującego w szczególności:
a) dostawę i montaż następujących urządzeń placu zabaw:
 zestaw zabawowy I – 1 szt.,
 zestaw zabawowy II – 1 szt.,
 huśtawka z siedziskami- 3stanowiska – 1 szt.,
 huśtawka ważka metalowa – 1szt.,
 karuzela tarczowa – 1 szt.,
 sześciokąt wspinaczkowy – 1szt.,
 bujak sprężynowy pojedynczy– 1 szt.,
 bujak sprężynowy podwójny– 1 szt.,
b) dostawę i montaż elementów placu zabaw:
 ławka metalowa z oparciem i podłokietnikami – 4 szt.,
 kosz na śmieci – 3 szt.,
 regulamin placu zabaw – 1 szt.,
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami placu zabaw,
d) humusowanie i obsianie trawą,
e) opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, na mapie do celów projektowych, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia,
Mapa do celów projektowych zostanie przekazana przez Zamawiającego dla wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa.
f) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność
z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw
lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną,
g) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych (jeśli wymagane).

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowana w trybie „zaprojektuj-wybuduj”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276682,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279272,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279272,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apis Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922291328

7.3.3) Ulica: 3 Maja 85

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279272,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 141 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.