Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124143 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd wyposażenia bazy szkoleniowej strzelnicy wozów bojowych lewa OSPWL Wędrzyn w systemie sterowania AGAT/M/SZMARGD/M
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd wyposażenia bazy szkoleniowej strzelnicy wozów bojowych lewa OSPWL Wędrzyn w systemie sterowania AGAT/M/SZMARGD/M2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e6054e7-bec4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przegląd wyposażenia bazy szkoleniowej strzelnicy wozów bojowych lewa OSSPWL Wędrzyn w systemie sterowania AGAT/M/SZMARGD/M
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający jako podstawę przeprowadzenia postępowania z wolnej ręki przyjął art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp., ponieważ przedmiotowe usługi z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę tj. OPTIMUM- Tymiński i s-ka sp. j. z siedzibą Ożarów Mazowiecki..
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem firma OPTIMUM- Tymiński i s-ka sp. j. z siedzibą Ożarów Mazowiecki jest jedynym producentem i serwisantem Zestawu Informacji Zwrotnej Typu „Wózek” PST 92 i PST 95 oraz właścicielem dokumentacji technicznej ww. urządzenia, zatwierdzonej przez Szefa Oddziału III Zarządu X SG WP z dnia 10.10.1995r., a więc na usługi objęte przedmiotem zamówienia.
Zestaw Informacji Zwrotnej Typu „Wózek” został wprowadzony do wyposażenia Sił Zbrojnych RP Poleceniem Szefa Sztabu Generalnego Zarządu Logistyki P-4 z dnia 27.03.2020r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524390,24 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi przeglądu technicznego konserwacji, naprawy lub wymiany urządzeń będących na wyposażeniu Strzelnicy Piechoty Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie w systemie sterowania polem tarczowym Agat/M, Szmaragd/M4.5.3.) Główny kod CPV: 35700000-1 - Wojskowe systemy elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 231707,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi konserwacji, naprawy lub wymiany urządzeń stanowiących wyposażenie Strzelnicy Wozów Bojowych – Lewa wyposażonych w system sterowania polem tarczowym Agat/M, Szmaragd/M Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych w Wędrzynie4.5.3.) Główny kod CPV: 35700000-1 - Wojskowe systemy elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi konserwacji, naprawy lub wymiany urządzeń będących na wyposażeniu Strzelnicy Garnizonowej Typu A6 – 17 Brygady Zmechanizowanejw Międzyrzeczu wyposażonych w system sterowania polem tarczowym Agat/M, Szmaragd/M
4.5.3.) Główny kod CPV: 35700000-1 - Wojskowe systemy elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351317,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351317,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351317,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimum- Tymiński i s-ka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351317,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293682,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293682,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293682,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimum- Tymiński i s-ka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293682,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179102,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179102,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179102,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimum- Tymiński i s-ka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMUM - TYMIŃSKI I S-KA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179102,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Dostawa 3000 ton kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm oraz 0-63 mm dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- DOSTAWA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
- Budowa Kancelarii Leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.