Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dostawy wody i odprowadzanie ścieków z nieruchomości przy ul. Dymińskiej 13 administrowanej przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dostawy wody i odprowadzanie ścieków z nieruchomości przy ul. Dymińskiej 13 administrowanej przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a837f1-8b43-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Potrzeba realizacji zamierzenia: wymagane ogłoszenie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na świadczenie usług dostawy wody i odprowadzanie ścieków z nieruchomości przy ul. Dymińskiej 13 w Warszawie administrowanej przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 na okres od dnia podpisania umowy na czas nieoznaczony.
Przedmiotowe zamówienie z przyczyn technicznych świadczone jest przez jednego wykonawcę, tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawa Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, który jest jedynym dostawcą wody i odbiorcą ścieków bytowych i deszczowych na terenie m. st. Warszawy (tzw. monopol naturalny).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 83/2022/WR/INFR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe dane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy wody w szacowanej (przewidywanej) ilości 1 250 m3/m-c (kod CPV-41110000-3, CPV-651100007) i odprowadzenia ścieków w szacowanej (przewidywanej) ilości 1 250 m3/m-c (kod CPV 90000000-7) do kompleksu wojskowego K-0009, ul. Dymińska 13, Warszawa (przyłącze 1118099 oraz 207002) administrowanego przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 na zasadach określonych ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków (Dz.U z 2021 r. poz. 2028) na warunkach ustalonych w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz w „Regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie
m. st. Warszawy”.
Termin realizacji zamówienia: na czas nieoznaczony od dnia podpisania umowy .
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Usługę dostarczenia wody z urządzeń wodociągowych o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami, w sposób ciągły i niezawodny oraz bez ograniczeń ilościowych i o ciśnieniu wymaganym dla zaopatrzenia wskazanej nieruchomości.
2) Odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych z kompleksu Zamawiającego w sposób ciągły i niezawodny oraz bez ograniczeń ilościowych zgodnie
z warunkami technicznymi przyłączenia nieruchomości do sieci oraz kryterium
i standardami jakości usług określonym w zezwoleniu i Regulaminie zgodnym
z aktualnie obowiązującymi przepisami.
3) Za jakość wody dostarczonej do miejsca Zamawiającego odpowiada Wykonawca.
4) Zamawiający oświadcza, że woda będzie wykorzystywana na cele socjalno - bytowe.
5) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ograniczenie albo wstrzymanie wody bądź ograniczenie lub wstrzymanie odbioru ścieków wywołane:
a) działaniem siły wyższej albo z wyłączonej winy Odbiorcy lud osoby trzeciej, za którą Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) niezawinioną przez Wykonawcę awarię w sieci na czas niezbędny do wykonywania prac w celu zapobieżenia lub usunięcia skutków awarii, brakiem wody na ujęciu,
c) zanieczyszczenia wody na ujęciu w sposób niebezpieczny dla zdrowia i życia,
d) potrzebą zwiększenia odpływu wody do hydrantów pożarowych,
e) przerwami w zasilaniu energetycznym urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
f) planowanymi przerwami, po uprzednim powiadomieniu Odbiorcy, związanymi z wykonywaniem prac konserwacyjno - remontowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
g) innymi przyczynami zależnymi od Odbiorcy.
6) O przerwach w dostawie wody wynikających z planowanych prac konserwacyjno-remontowych Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Odbiorcę w sposób zwyczajowo przyjęty co najmniej dwa dni przed planowanym terminem,
a gdy przerwy te miały trwać ponad 12 godzin na 7 dni przed planowanym terminem.
7) W razie przerwy w dostawie wody przekraczającej 12 godzin Wykonawca zapewni zastępczy punkt pobierania wody i informuje Odbiorcę o jego lokalizacji.
Negocjacjom podlegać będą:
1) cena 1 m3 dostarczanej wody,
2) cena 1 m3 odprowadzanych ścieków,
3) czas usuwania awarii,
4) czas trwania przerw i ograniczeń w dostawie wody i odprowadzaniu ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65110000-7 - Przesył wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W M.ST. WARSZAWIE SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250005662
7.3.3) Ulica: PLAC STARYNKIEWICZA NR 5
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-015
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.