eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceUsługi drogowe z podziałem na części: Część nr 1. Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg Część nr 2. Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drogowe z podziałem na części:

Część nr 1. Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg

Część nr 2. Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523966584

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi drogowe z podziałem na części:

Część nr 1. Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg

Część nr 2. Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d8d8ed1-ec96-4878-94f5-64ad9ac78e85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044454/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi drogowe z podziałem na części Cz: 1 Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg, Cz: 2 Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Usługi drogowe z podziałem na części:
Część nr 1. Wynajem dwóch samochodów dostawczych o ładowności skrzyni od 1,0 Mg do 1,5 Mg
I. Samochód dostawczy skrzyniowy o ładowności od 1,0 Mg do 1,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
2) Obsługa 2 osobowa, kierowca zarazem pracownik fizyczny + 1 pracownik fizyczny.
Zakres usług – do 1000,00 godz.
Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice tzn. od godz. 7:30 do 16:00. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac.
II. Samochód dostawczy skrzyniowy o ładowności od 1,0 Mg do 1,5 Mg do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych
1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
2) Obsługa 2 osobowa, kierowca zarazem pracownik fizyczny + 1 pracownik fizyczny.
Zakres usług – do 100,00 ton wbudowanej masy asfaltowej w workach.
Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice tzn. od godz. 7:30 do 16:00. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac.

Wymagania – stała obsada i prawo jazdy kierowcy kat. B
5.2. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 146000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Usługi drogowe z podziałem na części:

Cz. nr 2 Wynajem pojazdów do wykonywania prac specjalistycznych
I. Samochód ciężarowy o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em
1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 5,0 Mg do 8,0 Mg z HDS-em do transportu materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych.
2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego.
3) Obsługa 2 osobowa, kierowca zarazem pracownik fizyczny + 1 pracownik fizyczny..
Czas pracy liczony jest od przyjazdu na bazę tj. ul. Gdańska 110, 89-600 Chojnice tzn. od godz. 7:30 do 16:00. Po przyjeździe zostanie określone miejsce wykonywanych prac.
Zakres usług – do 250,00 godz.
II. Koparka obrotowa kołowa lub gąsiennicowa gumowa o masie własnej od 6,0 Mg do 10,0 Mg z operatorem i osprzętem tj. łyżka skarpowa, łyżka do kopania
1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
2) Wymagany: operator koparki
Zakres usług – do 100,00 godz.
W przypadku koparki czas pracy liczony jest od przyjazdu we wskazane miejsce lokalizacji przez Zamawiającego.
III. Samochód skrzyniowy do odtworzenia kostki brukowej
1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
2) Obsługa 2 osobowa (kierowca zarazem pracownik fizyczny + 1 pracownik fizyczny)
Obmiar zostanie dokonany przez Przedstawiciela Zamawiającego po wykonanych pracach – mierzony w m2. Zakres usług – do 300,00 m2.

IV. Samochód skrzyniowy do montażu oznakowania pionowego
1) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego
2) Obsługa 2 osobowa (kierowca zarazem pracownik fizyczny + 1 pracownik fizyczny)
Zakres usług – do 200,00 szt.

Ilość zamontowanych znaków pionowych zostanie policzona przez Przedstawiciela Zamawiającego po wykonanych pracach – mierzony w szt.
Wymagania – stała obsada i prawo jazdy kierowcy kat. B i C
5.2. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno- Melioracyjnych Wojciech Czapiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5552081045

7.3.3) Ulica: UL. GDAŃSKA 41,

7.3.4) Miejscowość: BRUSY,

7.3.5) Kod pocztowy: 89-632

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189727,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195262,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189727,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HGO DEVELOPERS SP. Z O.O.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552060971

7.3.3) Ulica: UL. KOCHANOWSKIEGO 8,

7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE,

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189727,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.